Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@15:04:45 GMT

سیاست‌های صفر و صدی در حوزه کرونا قابل پذیرش نیست+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۲۲۳

سیاست‌های صفر و صدی در حوزه کرونا قابل پذیرش نیست+فیلم

‍‍‍‍‍‍

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های صفر و صدی که در حوزه مدیریت کرونا گرفته می‌شود، قابل پذیرش نیست

محمد علی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از سوی دولت اظهارکرد: در برخورد با مسئله پیچیده کرونا یا محدودیت مطلق ایجاد کردیم یا کاملا حذف کردیم، همین باعث شد تا پیک های مختلف در کشور صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم‌های مختلف درمورد برخورد با کرونا باز سنگینی بر روی دوش نظام سلامت و خانواده‌ها گذاشته است؛ به همین دلیل محدودیت‌ها باید به صورت روزانه و براساس آمار ابتلا در کشور اعمال شود.

بندپی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کمتر شده است و فاصله گذاری اجتماعی به صورت دستوری برداشته شده است. با این اوصاف باید گفت سیاست‌های صفر و صدی که درخصوص کرونا گرفته می‌شود قابل پذیرش نیست .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم حساب شده‌ای نبود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتیجه برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروز تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود. لذا بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در این شرایط تصمیم حساب شده‌ای نبود.

وی با اشاره به لزوم تداوم آموزش مجازی در برخی دروس دانشگاهی گفت: خارج از شرایط کرونایی امکان برگزاری برخی از واحدهای درسی به صورت مجازی وجود دارد چرا که  بیش از دو دهه است که نظام آموزشی دنیا به سمت مجازی رفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسنی بندپی بازگشایی مدارس بازگشایی دانشگاه ها کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: سیاست‌های ارزی در کشور بسیار مهم است و باید برای آن تصمیم‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: اگر با سیاست‌هایی که الان بانک مرکزی در حوزه ارز اتخاذ کرده است پیش برویم، نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کمیسیون اقتصادی مجلس سال گذشته پیش بینی‌هایی درباره مساله ارز داشت که این پیش بینی‌ها در حال تحقق است. انتظار داریم دولتمردان بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و کاری کنند که التهابات در این بازار کاهش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند. البته کمیسیون اقتصادی مجلس هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور راهکارهای لازم جهت بهبود بازار ارز را ارائه داده است که امیدواریم که این موارد مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود.

کد خبر 6085021 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت