Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:17:41 GMT

بار ترافیکی شهر اصفهان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۲۴۸

بار ترافیکی شهر اصفهان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیکی شهر اصفهان، گفت: عبور عابران و موتورسیکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمایی از عوامل اصلی تشدید بار ترافیکی در ابتدای صبح در ایام بازگشایی مدارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران پیرامون علت افزایش 20 تا 25 درصدی بار ترافیک شهری به دنبال بازگشایی مدارس اظهار داشت: از آنجایی که اتخاذ تصمیم و تدابیر لازم به منظور روان سازی بار ترافیکی در خیابان‌ها و هسته مرکزی شهر بر عهده وظیفه پلیس راهور است اما این موضوع همراهی و همکاری تمامی شهروندان را به ویژه در ایام ابتدایی بازگشایی مدارس می‌طلبد بدین صورت که می توانند با رعایت قوانین ما را در تسهیل این موضوع یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن درخواست تردد با صبر و شکیبیایی بیشتر رانندگان و عابران پیاده افزود: از مردم می‌خواهیم که هرکسی به نوعی پلیس خود باشد. مطابق با بررسی‌های انجام شده از طریق دوربین‌های نظارتی دریافتیم که عبور عابران و موتورسیکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمایی و بخصوص عدم رعایت حق تقدم از عوامل اصلی تشدید بار ترافیکی در ابتدای صبح در ایام بازگشایی مدارس است.

جزئیات تشکیل قرارگاه حمل و نقل و ترافیک در شهر تهرانترافیک معابر استان البرز همزمان با بازگشایی مدارس 20درصد افزایش یافتافزایش 30 درصدی ترافیک تهرانترافیک درآزاد راه‌های استان البرز پرحجم است

سرهنگ محمدی پیرامون برنامه‌ریزی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ترافیکی و پرتردد خاطر نشان کرد: در ایام پرتردد این روزها برنامه ریزی پلیس به گونه ای است که بتوانیم از ظرفیت و حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور ایجاد نظم در تقاطع‌ها معابر اصلی شهر بهره مند شویم تا شهروندان در ابتدای صبح در امر مدیریت ترافیک با خلاء مواجه نشوند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با تخلفات بیان کرد: اعمال قانون توام با ادب و احترام و حفظ شأن مردم را به کلیه واحدها ابلاغ کرده‌ایم. از مردم شریف اصفهان خواستاریم تا همچون گذشته اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و در امر ایجاد انضباط و آرامش در بستر خیابان‌ها یاور پلیس راهور باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی بازگشایی مدارس بار ترافیکی بار ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند