Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد جودی بلینگام را در سال ۲۰۲۳ به خدمت بگیرد.

خبرگزاری میزان - جود بلینگام هافبک انگلیسی دورتموند تمجید‌های زیادی را کسب کرده است. این بازیکن مورد توجه رئال قرار گرفته و کهکشانی‌ها در نظر دارند که او را در سال ۲۰۲۳ به عنوان جایگزین مودریچ به خدمت بگیرند.

اندی کول بازیکن اسبق منچستریونایتد در مورد وی گفت: اگر در تابستان یونایتد بخواهد از بین خرید رایس و بلینگام یکی را انتخاب کند شخصاً ترجیح می‌دهم که ۱۵۰ میلیون پوند برای دومی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار‌هایی که بلینگام در ۱۸ سالگی می‌کند، بی‌نظیر است. به جلو حرکت می‌کند، توپ ربایی می‌کند، استعداد بی‌نظیری دارد و گل می‌زند. فوق‌العاده است که بازیکنی مثل او چنین کار‌هایی می‌کند. رایس بازیکن فوق‌العاده ایست. انرژی متفاوتی دارد و گل‌های فوق العاده‌ای زده است.

رئال در نظر دارد که بلینگام را در سال ۲۰۲۳ بخرد یعنی زمانی که قرارداد مودریچ به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: پاسخ منفی هافبک بوسنیایی یوونتوس به پاریسی‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: جود بلینگام رئال مادرید منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جود بلینگام رئال مادرید منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه 91 گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)