Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@20:31:54 GMT

دردسرهای انصاری‌فر برای پرسپولیس تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۶۶۱

باشگاه پرسپولیس در دوره مدیرت محمد حسن‌انصاری‌فرد برای جذب آنتونی استوکس نیاز به منابع مالی داشت که در نهایت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار از طریق فردی در دوبی به پرسپولیس قرض داده شد و قرار بر این شد تا این مبلغ دو ماه بعد پس داده شود.

با این حال با وجود اینکه مدیران پرسپولیس مبلغ فوق را عینا به عنوان پیش‌پرداخت به استوکس پرداخت کردند، نتوانستند در بازپرداخت پول موفق عمل کنند و به همین خاطر بعد از گذشت دو سال طلبکار پرسپولیس برای وصول مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بر اساس حکم دادگاه حساب‌ باشگاه پرسپولیس مسدود شده تا این باشگاه بدهی خود را به فرد مذکور پرداخت کند و به همین خاطر در هفته‌های اخیر پرسپولیس مجبور شده از کارگزار خود بخواهد مطالبات باشگاه را مستقیما به حساب بازیکنان واریز کند تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس شرکتی دولتی است، تمام پول‌ها  باید به حساب باشگاه واریز و در ادامه با امضای مدیرعامل و ذی‌حساب باشگاه پرداخت شود اما حالا که کارگزار مستقیما به حساب طرف‌های پرسپولیس از طرف این باشگاه پول پرداخت می‌کند، این موضوع می‌تواند در آینده برای مدیران باشگاه مشکلات حقوقی ایجاد کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان محمدحسن انصاری فرد پرسپولیس آنتونی استوکس ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست

«زلیخا دانسفهانی» مادر شهیدان موسی و مصطفی انصاری به فرزندان شهیدش پیوست. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «زلیخا دانسفهانی» مادر شهیدان موسی و مصطفی انصاری به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این مادر شهید روز گذشته در محله یافت آباد تهران برگزار شد.

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت

همچنین مراسم ختم این مادر در روز پنجشنبه 30 فروردین از ساعت 15 الی 16.30 در مسجد ابوالفضل (ع) واقع در یافت آباد-بلوار معلم-خیابان شهید عباسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟