Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@23:45:18 GMT

تصادف مرگبار در هرمزگان ۷ کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۸۱۵

تصادف مرگبار در هرمزگان ۷ کشته بر جای گذاشت

سرهنگ مهدی نکیبخت ظهر امروز (۱۷ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: صبح امروز در تصادف میان دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید، ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شدت تصادف سبب بروز آتش سوزی شد و جانباختگان در آتش این تصادف سوختند، خاطرنشان کرد: علت حادثه انحراف به چپ خودرو پژو بوده است.

به گزارش ایسنا، دو روز پیش نیز در یک تصادف خونین تیبا با تریلر در همین جاده، ۴ نفر (همه اعضای یک خانواده) کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از جان باختن ۲ نفر بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور نیشابور به سبزوار خبر داد.

 سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور مبنی بر وقوع واژگونی خودروی پراید در محور نیشابور به سبزوار صبح امروز ۹ فروردین‌ماه بلافاصله دو آمبولانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در تریاژ اولیه کارشناسان اورژانس تعداد مصدومان این حادثه هولناک ۴ نفر ارزیابی شد که متأسفانه ۲ نفر از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بیان کرد: سایر مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده‌اند.

وی از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی سفری خوب و خوش و خاطره‌ای شیرین از نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

حسینی اذعان کرد: تعطیلات نوروزی به دلیل افزایش چشمگیر سفرها، از اوقات پر تصادف در جاده‌های کشور محسوب می‌شود که برای جلوگیری از اتفاقات تلخ لازم است توصیه‌های پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروز، علاوه بر انجام وظایف عادی و مأموریت‌های سطح شهر، با استقرار در مبادی شهرها و همچنین در پایگاه سیار امداد نوروزی در خدمت مسافران نوروزی هستند که امید است مردم عزیز ایامی خوش و به دور از هرگونه سانحه را داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با تأکید بر اینکه در زمان بروز خستگی و کم‌خوابی، از رانندگی باید خودداری کرد، تصریح کرد: به محض مشاهده هرگونه تصادف منجر به جرح بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید و با تلفن همراه، بدون گرفتن کد، در تمام نقاط ایران می‌توانید با ۱۱۵ تماس بگیرید چرا که اورژانس ۱۱۵ آماده پاسخگویی به مردم عزیز و انجام خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی عنوان کرد: جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیکی مانند مثلث احتیاط، چراغ قوه و را حتماً به همراه داشته باشید همچنین به همراه داشتن داروهای مورد نیاز بیماران نیز بسیار مهم است.

حسینی ضمن آرزوی سفری خوش برای تمامی مردم در سفرهای نوروزی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای سفر و بازگشتی امن شد تا همه با سلامت پس از سیاحت به خانه‌های خود بازگردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • خواب آلودگی راننده عامل تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک به دهلران