Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:48:25 GMT

حساب پرسپولیس مسدود شد/ رد پای انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۳۵۱

حساب پرسپولیس مسدود شد/ رد پای انصاری‌فرد

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس در دوره مدیرت محمد حسن‌انصاری‌فرد برای جذب آنتونی استوکس نیاز به منابع مالی داشت که در نهایت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار از طریق فردی در دوبی به پرسپولیس قرض داده شد و قرار بر این شد تا این مبلغ دو ماه بعد پس داده شود.

با این حال با وجود اینکه مدیران پرسپولیس مبلغ فوق را عینا به عنوان پیش‌پرداخت به استوکس پرداخت کردند، نتوانستند در بازپرداخت پول موفق عمل کنند و به همین خاطر بعد از گذشت دو سال طلبکار پرسپولیس برای وصول مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بر اساس حکم دادگاه حساب‌ باشگاه پرسپولیس مسدود شده تا این باشگاه بدهی خود را به فرد مذکور پرداخت کند و به همین خاطر در هفته‌های اخیر پرسپولیس مجبور شده از کارگزار خود بخواهد مطالبات باشگاه را مستقیما به حساب بازیکنان واریز کند تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس شرکتی دولتی است، تمام پول‌ها باید به حساب باشگاه واریز و در ادامه با امضای مدیرعامل و ذی‌حساب باشگاه پرداخت شود اما حالا که کارگزار مستقیما به حساب طرف‌های پرسپولیس از طرف این باشگاه پول پرداخت می‌کند، این موضوع می‌تواند در آینده برای مدیران باشگاه مشکلات حقوقی ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود