Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی ایمانیه روز چهارشنبه در جلسه تعهدات وزارت نفت در سفر ریاست جمهوری به استان فارس اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شـــده توســـط وزارت نفت در ســـالهای ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۴ مبلغ ۴۰۵۰ هزار  میلیون ریال برای اجرای ۷ پروژه است که توسط مدیران اجرایی استان تایید و مقرر شده پس از مبادله موافقتنامه با ســـازمان برنامه و بودجه کشـــور در قالب طرحها و پروژه های مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز،حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۴ هزینه،تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس ادامه داد: با دستور وزیر نفت اجرای پروژه های مصوب مربوط به سفر های استانی ریاست محترم جمهور و هیئت دولت مقرر گردید از محل کمکهای مالی وزارت نفت (منابع داخلی شرکتهای تابعه) تامین اعتبار و پرداخت گردد.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شـــده توســـط وزارت نفت در ســـالهای ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۴ مبلغ ۴۰۵۰۰۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۷ پروژه که توسط مدیران اجرایی استان تایید و مقرر شده پس از مبادله موافقتنامه با ســـازمان برنامه و بودجه کشـــور در قالب طرحها و پروژه های مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز، حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۴ هزینه، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

 به گفته دکتر ایمانیه بدیهی است پرداخت وجه برای پروژه ها پس از انعقاد قرارداد و متناسب با پیشرفت فیزیکی و در ازاء ارائه صورت وضعیت خواهد بود، همچنین پرداخت صورت وضعیت قطعی منوط بر تکمیل پروژه ها است.

 استاندار فارس با بیان اینکه مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان نیز جهت تکمیل پروژه های اجرایی در دست اقدام و پیگیری است گفت: اعتبار تخصـــیص داده شـــده غیر قابل تغییر خواهد بود و دســـتگاه بهره بردار در هنگام تهیه طرح (شـــرح عملیات ومشـخصـات فنی) و انعقاد قراردادملزم به رعایت سـقف اعتبار مصـوب در تعریف پروژه است ، لکن چنانچه پروژه های مذکور به شرح پیوست تا سقف اعتبار پیش بینی شده تکمیل نگردد از محل اعتبارات ملی و یا استانی نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز آنها اقدام فرمایند تا پروژه ها در زمانبندی اعلام شده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 ایمانیه با اشاره به اینکه رعایت اصــول مقاوم ســازی ســاختمان در برابر زلزله و اجرای دقیق آیین نامه ۲۸۰۰ مقررات ملّی ســاختمان و همچنین کلیه ضوابط، استانداردها و آئین نامه های مربوط به وزارت راه و شهر سازی در خصوص پروژه های مربوطه لازم الاجراء است عنوان کرد: دستگاه بهره بردار در هنگام عقد قرارداد با پیمانکاران اجرایی ضمن رعایت مقررات، ایمنی و زیست محیطی در این خصوص نیز دقت کافی را مبذول خواهند داشت.

 به گفته استاندار فارس با هماهنگی اسـتانداری کلیه دسـتگاههای بهره بردار مکلف گردیدند تا پیمانکاران مربوطه را موظف به اسـتفاده از نیروهای بومی کاربلد مناطق اجرای پروژه ها نمایند.

به گفته استاندار فارس لیست ۷ پروژه ای که از محل وزرات نفت تامین اعتبار می گردد به شرح زیر است: کمک به اجرای پروژه های بهداشتی درمانی، آموزشی، و طرح های هادی روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال، اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان ومبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)در استان فارس، کمک به تکمیل بیمارستان حضرت زینب ( س ) در شهرستان شیراز با اعتبار ۵۷۰ میلیون ریال، کمک به بازسازی مدرسه روستای دالان (مدرسه عشایری اطراف تاسیسات گاز فراشبند) با اعتبار ۲۵ میلیون ریال و کمک به تکمیل ابنیه فنی مسیر شیراز - کوار - فیروزآباد - جم - عسلویه ۳ میلیون ریال ،کمک به تکمیل ساختمان برج فناوری پارک علم و فناوری استان فارس در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال است.

برچسب‌ها شیراز نفت استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز نفت استانداری فارس شیراز نفت استانداری فارس فارس استاندار فارس میلیون ریال وزارت نفت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار