Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@06:13:12 GMT

علی دایی: هیچ بحثی با سفیر ایران در قطر نداشتم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۸۰۴

حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر به دعوت فیفا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و شبکه های اجتماعي داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازتاب مثبت این حضور افتخارآفرین علی دایی که یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ فوتبال آسیا محسوب می‌شود، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه‌ها داد، اما در این میان برخی خبرسازی ها و حواشی عجیب و تاییدنشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین‌المللی ورزش ایران با سفیر کشورمان در دوحه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند ساعت اخیر در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی،  خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است که شهریار فوتبال ایران در پیگیری خبرنگار تابناک، این اخبار را به طور کامل تکذیب کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز پنجم رمضان علی دایی قرعه کشی جام جهانی سفیر ایران جام جهانی قطر ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز پنجم رمضان قیمت گوشی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست هماهنگی دیدار‌های گروه چهارم رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران آسیا، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحى مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تایلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه