Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:27:29 GMT

کرمانشاه میزبان کاراته وان ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۵۵۵۷

کرمانشاه میزبان کاراته وان ایران شد

ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم سومین دوره لیگ کاراته وان از ۱۷ اردیبهشت ماه به میزبانی کرمانشاه خبرداد.

سعید نصراللهی در نشستی خبری که عصر امروز(۱۸ فروردین) برگزار شد، از این میزبانی به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ ورزش کرمانشاه نام برد و اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام شده حدود هشت تا ۱۰ هزار نفر درگیر این مسابقات خواهند شد که از نظر کثرت نفرات در تاریخ ورزش کرمانشاه بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: تاکنون دو دوره رقابت های کاراته وان در کشور برگزار شده و سومین دوره آن از اسفندماه با برگزاری مرحله اول به میزبانی تهران آغاز شده است.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: برای برگزاری این رقابت ها در سال گذشته تعدادی از استان ها درخواست میزبانی دادند و در نهایت میزبانی مرحله اول به تهران افتاد و در ایام نوروز بازهم رایزنی های خود را ادامه دادیم تا اینکه میزبانی مرحله دوم به کرمانشاه داده شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود، گفت: این مسابقات رنکینگ کشوری برای انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت ها آسیایی و جهانی دارد و به نفرات برتر جایزه نقدی هم داده می شود.

نصراللهی تصریح کرد: در مرحله قبل این رقابت ها حدود سه هزار نفر شرکت کردند که پیش بینی می کنیم برای این مرحله هم حدود ۳۵۰۰ نفر شرکت کننده داشته باشیم و از آنجایی که در رده‌های سنی پایین است، به همراه این ورزشکاران خانواده هایشان هم به کرمانشاه خواهند آمد.

به گفته این مسئول حدود ۱۰۰ داور و ۵۰ نفر کادر اجرایی نیز در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مسابقات از ۱۷ اردیبهشت آغاز می شود و احتمالا ۹ روز طول خواهد کشید، ادامه داد: در رقابت های مرحله قبل از کرمانشاه حدود ۷۰ ورزشکار حضور داشتند که با توجه به اینکه برای این مرحله میزبان هستیم، برآورد می شود بیش از ۵۰۰ کاراته کا حضور داشته باشند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی برای میزبانی شایسته این مسابقات برگزار و کمیته های مختلفی تشکیل شده، اعلام کرد: تلاش می کنیم میزبان خوبی برای کاراته کاهای کشور باشیم تا خاطره خوبی از کرمانشاه در ذهنشان باقی بماند و در این راستا نیازمند حمایت و همراهی برخی دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به بالا بودن هزینه برگزاری این رقابت ها، انتظار می رود سرمایه گذاران استان به عنوان اسپانسر پای کار بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه کاراته وان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است. 

  تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد.   در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی هم الحکمة لبنان با الریاضی بیروت دیگر نماینده لبنان در این مسابقات مصاف خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • این شهر میزبان حدود ٧ میلیون گردشگر بوده است