Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ۱۴ سال پس از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون واحد مسکن مهر، حدود ۲۵۰ هزار واحد از این طرح در کشور باقیمانده که به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون فروش اقساطی نشده‌اند.

البته تعدادی از این واحدهای فروش اقساطی نشده به دلایلی تحویل متقاضیان شده و آنها سال‌هاست بدون پرداخت اقساط تسهیلات مسکن مهر در واحدهای مذکور ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مالکان در صورت عدم مراجعه به بانک برای فروش اقساطی با خطر افزایش سود تسهیلات به ۱۸ درصد مواجه خواهند شد.

فارغ از این ماجرا و خط و نشان بانک مسکن برای این گروه از مالکان مسکن مهر، یک اتفاق عجیب در خصوص برخی پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد روی داده است. ماجرا از این قرار است که برخی واحدهای طرح مذکور بدون اطلاع مالکان آنها به‌فروش رفته است.

طبق گفته متقاضیان با مراجعه به سامانه مسکن مهر، واحدهای آنها در قسمت «اطلاعات نقل انتقال واحد» به چندین نفر حقیقی فروخته شده است. طبق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌شود یکی از واحدهای مسکن مهر هشتگرد در چهار مرحله به دو نفر  فروخته شده است.

این در حالی است که این متقاضیان هنوز به مرحله فروش اقساطی و پس از آن تحویل نرسیده‌اند و مشخص نیست این نقل و انتقال بدون اطلاع مالکان چگونه اتفاق افتاده است.

خبرنگار این موضوع را از سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پیگیری کرد که تا لحظه تنظیم گزارش به نتیجه نرسید.

کد خبر 668379 برچسب‌ها خبر مهم مسکن مهر کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم مسکن مهر کلاهبرداری قمار شرط بندی فروش اقساطی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری‌ها با عنوان فروش سوالات کنکور نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند، اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده ایم.

مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت نمایند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با ادعای دسترسی به سوالات