Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:00:43 GMT

نظارت بر ۷۶۰ مدرسه در هفته نخست بازگشایی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۸۳۰۶

نظارت بر ۷۶۰ مدرسه در هفته نخست بازگشایی

غلامرضا سقایی با تأکید بر ضرورت نظارت میدانی بر بازگشایی حضوری مدارس، گفت: ناظران استانی و شهرستانی بیش از ۷۶۰ مدرسه مازندران را از ۱۴ فروردین تا کنون مورد نظارت میدانی قرار دادند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران می‌گوید: والدین بهترین ناظران عملکرد مدارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سقایی بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴فروردین ۱۴۰۱، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان آغاز شده و به منظور بررسی وضعیت مدارس استان در رعایت مسائل بهداشتی، تیم‌های نظارتی از ابتدای بازگشایی حضوری به مدارس اعزام شده‌اند و فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی را مورد ارزیابی قرار دادند.

والدین نیز می‌توانند به عنوان ناظر عمل کرده و در صورت مشاهده موارد نقض کننده می‌توانند گزارش‌ها یا شکایات خود در زمینه اجرای ناقص یا اجرای نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir ثبت نمایند.

به گفته سقایی مردم می‌توانند با مراجعه به واحد‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق درخواست‌های خویش را پیگیری کنند.

شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۱۴۱۲۶ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۹۵۷۶۶۵ روابط عمومی نیز آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات اولیا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس آموزش و پرورش مازندران مدارس مازندران پاسخگویی به شکایات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین
  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است