Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:00:02 GMT

مدارس و ادارات تهران شنبه تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۰۹۸۷

مدارس و ادارات تهران شنبه تعطیل نیست

آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری با این حال توصیه کرد مردم حتی‌الامکان از حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

استاندار تهران گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی تا چند ساعت آینده شاخص آلودگی هوای تهران کمتر خواهد شد؛ به همین دلیل فردا ادارات و مراکز آموزشی تعطیل نخواهد بود.

پیش از این کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور استاندار تهران در استانداری تهران تشکیل جلسه داد که بر اساس تصمیم اتخاذ شده بازی پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود فردا (۲۰ فروردین ماه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، لغو شد و بر محدودیت حضور در فضاهای باز و عدم برگزاری مسابقات ورزشی و ورزش در فضاهای باز تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر مصوبات این جلسه به لزوم آمادگی کامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستانها و اورژانس و هلال احمر می‌توان اشاره کرد. به بیماران تنفسی نیز توصیه شد که از تردد در فضای باز خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی هوا تعطیلی مدارس ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند