Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@03:54:15 GMT

مدارس مشهد تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۵۴۲

مدارس مشهد تعطیل شدند

بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی ، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی مشهد تعطیل شدند.

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان و با توجه به آلودگی هوا، کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه  امروز شنبه ٢٠ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر اساس همین اطلاعیه، کلاس های آموزشی در این مدارس به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود. گفتنی است برگزاری فعالیت های ورزشی در مدارس متوسطه اول و دوم در فضاهای روباز ممنوع است. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟

پس از اقدام شب گذشته ایران حمله به اسرائیل در پاسخ و واکنش به آنچه در دمشق رخ داد، چندین پرواز داخلی و بین‌المللی کنسل شد. بر اساس اطلاعیه صادره هوانوردی از سازمان هواپیمایی کشوری تا ۶ صبح فردا (دوشنبه) کلیه پرواز‌ها لغو شده است. برخی از اخبار نیز حاکی از تعطیلی مدارس است.

همزمان با انتشار اخبار حملات ایران به اسرائیل اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس فردا ۲۷ فروردین به گوش می‌خورد. استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در دوشنبه ۲۷ فروردین ماه هنوز اطلاعیه‌ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان‌ها این گزارش به روز می‌شود.)

منبع: اقتصاد انلاین

tags # تعطیلی مدارس سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • هوای تهران همچنان به دور از آلودگی