Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:26:12 GMT

نجات جان یک کوهنورد توسط بالگرد اورژانس فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۳۲۶

نجات جان یک کوهنورد توسط بالگرد اورژانس فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد جواد مرادیان، گفت: روز گذشته، نوزدهم فروردین، ساعت ۲۰ و ۱۱ دقیقه، طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون، گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات روستای کمارج، اعلام شد.

او ادامه داد: به دنبال این گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان کازرون، عملیات جست و جو را آغاز کردند و در نهایت، ساعات ابتدایی صبح امروز بیستم فروردین، درخواست بالگرد از سوی تیم یاد شده به اورژانس فارس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به صعب العبور بودن مسیر انتقال زمینی مصدوم، گفت: با توجه به مصدومیت کوهنورد از ناحیه قفسه سینه و کمر و دشواری انتقال مصدوم از مسیرهای زمینی، بالگرد اورژانس شیراز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

دکتر مرادیان با یادآوری اینکه مصدوم پس از انتقال با بالگرد به شیراز، برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید رجایی ارجاع شد، گفت: این دوازدهمین پرواز بالگرد اورژانس فارس در سال ۱۴۰۱ برای امدادرسانی به مصدومان حوادث مختلف، بود.

کد خبر 5462834

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز