Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا، با اشاره به ضرورت ثبت‌نام اصناف در سامانه ایران من، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ هزار صنف در استان فعال است که حدود ۳ درصد از آنها در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ضروری است سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به توجیه افراد برای ثبت‌نام در سامانه ایران من بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: صدور بلیط برای تمام کسانی که قصد سفر از طریق هوایی، ریلی و جاده‌ای دارند و همچنین کسانی که قصد حضور در کنسرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری دارند باید بعد از استعلام از سامانه ایران من صورت گیرد.

محمدی همچنین با اشاره به کمبود سرویس مدارس و دانشگاه‌ها از شهرداری خواست در این خصوص مساعدت کرده و با مدارس و دانشگاه‌ها جهت ارایه سرویس همکاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تراب محمدی سامانه ایران من کنسرت بلیط فارس تبریز سرویس مدارس و دانشگاه ها معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی سامانه ایران من ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمدجعفر عظمایی ضمن اعلام این خبر افزود: مجموع تعداد طرح‌های در دست اجرای استان بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ فقره است که از این تعداد یک هزار مورد دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

وی با اشاره به تعداد کاخانه‌های راه اندازی شده در سال قبل، اظهار کرد: سال گذشته ۲۵۰ کارخانه جدید در استان راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: این تعداد کارخانه با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۰ همت (هزار میلیارد تومان) و اشتغال مستقیم پنج هزار و ۵۰۰ نفر در استان راه‌اندازی شده است که اغلب مربوط به گروه‌های صنعتی لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات و محصولات فلزی فابریکی است.

وی تشریح کرد: آذربایجان شرقی در راه اندازی واحدهای جدید ایجادی رتبه سوم کشور را در اختیار دارد

 

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • استفاده ۸۵.۴ درصد مشمولان از طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور