Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال در خصوص رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی امروز برابر مالدیو گفت: ما شناخت چندان زیادی از مالدیو نداریم، هم این تیم و هم ترکمنستان جزء کشور‌هایی هستند که در فوتسال آسیا صبغه خاصی ندارند و ما فقط سعی می‌کنیم اهداف تاکتیکی خودمان را در این ۳ بازی به حریف تحمیل کنیم که این موضوع در همین حد برای ما کفایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران باید به مصاف مالدیو برود. این بازی‌ها به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک، پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

قرقیزستان سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده است

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: رقابت‌های مقدماتی یک پله‌ای است برای ما که بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا از نظر مسائل فنی و تاکتیکی موفق باشیم. در این مسابقات قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است و آن‌ها برای این بازی‌ها، آماده سازی خوبی انجام داده و با ازبکستان و گرجستان دیدار‌های دوستانه خوبی برگزار کردند. قرقیزستانی‌ها سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال کرده‌اند و ما هم ۲ بازی دوستانه این تیم را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه، ۲ تیم به مرحله اصلی مسابقات جام ملت‌های آسیا که شهریور در کویت برگزار می‌شود، صعود می‌کنند. ملی پوشان فوتسال کشورمان، در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها فردا باید رو در روی ترکمنستان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید

لیست اسامی تیم ملی فوتسال برای مقدماتی جام ملت‌ها مشخص شد بعد از بازی‌های مقدماتی عملکرد تک تک بازیکنان را ارزیابی می‌کنیم

سفال منش گفت: رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، فرصت ویژه‌ای برای بازیکنانی خواهد بود که برای اولین بار است به تیم ملی دعوت شده و در تورنمنت رسمی حضور پیدا می‌کنند. قطعا بعد از این رقابت‌ها ما عملکرد تک تک بازیکنان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و بهترین نفرات را با خودمان به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام می‌کنیم.

وحید شمسایی بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد، تغییر نسل اساسی در تیم ملی به وجود آورد به طوری که او برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بازیکنانی، چون علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد فخیم، فرهاد توکلی و احمد اسماعیل پور کنار گذاشت و از بازیکنان جوان هم، چون مهدی کریمی، سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، مرتضی عزتی و مسلم اولاقباد را به این رقابت‌ها دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا شهاب سفال منش رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتسال رقابت ها ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت