Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:31:22 GMT

پارک شاهد شهر ایلام پس از ۲۰ سال احیاء می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۲۷۳۱

ایسنا/ایلام رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر ایلام از آغاز تلاش و پیگیری‌ها برای احیاء پارک شاهد خبر داد.

مهندس «یونس درویشی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدیدی که به همراه  تعدای از اعضای شورای شهر و  معاونان شهرداری از پارک تپه شاهد شهر ایلام انجام شد ، مقرر گردید به منظور رفاه حال محله‌های اطراف و عموم مردم شهر ایلام کار احیای این‌پارک بی نظیر با چشم انداز زیبا در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در  مرحله نخست بحث روشنایی پارک در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در مراحل بعدی ایجاد آبشارها، آب‌نماها،نصب ست‌های ورزشی،بهسازی  پیاده‌روها ، نصب المان‌های شهری و.... در دستور کار قرار خواهد گرفت.
درویشی تصریح کرد: در حال حاضر  این‌ پارک‌ متروکه است که امیدواریم با احیای این‌پارک که یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های استان است و  با حمایت استاندار ایلام، شهردار جدید ، فرمانده نیروی انتظامی و...  امنیت و آسایش به این منطقه باز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی منفرد از احیای ۱۵ واحد تولیدی در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت:برای راه اندازی این تعداد واحد صنعتی ۷۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفته بود که با احیای آنها زمینه اشتغال برای هزار و ۸۲۵ نفر فراهم شد.

وی افزود: عمده مشکلات واحد‌های صنعتی استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص احیای واحد‌های معدنی استان، ادامه داد: هفت واحد معدنی نیز در استان زنجان با سرمایه گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیاء شده که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم کرده است.

گلشنی منفرد همچنین مهمترین مشکل واحد‌های معدنی راکد استان را فقدان اکتشاف اصولی و دریافت نکردن پروانه، نداشتن صلاحیت دارنده پروانه فعالیت و معارضان محلی دانست.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی استان، گفت:طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان صادرات استان طی امسال بر مبنای واحد‌های تولیدی دارای کارت بازرگانی و مستقر، ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد که بر اساس برنامه هفتم توسعه و با احتساب ۲۳ درصد رشد، تعیین شده است.

گلشنی منفرد ادامه داد: محصولات تولیدی استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود که ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده و در سال جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام