Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون‌های زبان دکتری تخصصی - ETPNU سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این آزمون‌ها در سال جاری افزود: دوره سی و هشتم این آزمون دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، دوره سی و نه، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، دوره چهلم، سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: دوره چهل و یکم یک‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، دوره چهل و دوم، یک‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ و دوره چهل و سوم سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1136033 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ ذوالفقاری گفت: این آزمون در ۱۲ حوزه در ۱۲ شهرستان برگزار می‌شود. 
او با اشاره به شرکت ۱۸ هزار و ۴۴۳ نفر در این آزمون‌ها افزود: دو هزار و ۳۰۱ نفر در گروه آزمایشی ریاضی، هشت هزار و ۱۲۰ نفر در گروه آزمایشی تجربی، پنج هزار و ۷۰۱ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۷۹۸ نفر  در گروه آزمایشی هنر و هزار و ۵۲۳ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه اراک عنوان کرد: از این مجموع ۱۱ هزار و ۹۲۸ نفر معادل ۳۵ درصد مذکر و مابقی مؤنث هستند. 
ذوالفقاری شروع آزمون را هشت صبح عنوان و درخواست کرد داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند. 
او افزود: در روز اول آزمون گروه‌های ریاضی و انسانی و بعدازظهر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آزمون هنر و زبان و همچنین روز دوم آزمون گروه تجربی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو