Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر هیئت والیبال خراسان شمالی از اعزام والیبالیست بجنوردی به رقابت های تدارکاتی ایتالیا و ترکیه خبر داد.

میثم رحیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران، بامداد روز دوشنبه ۲۲ فروردین، تهران را به مقصد ایتالیا ترک می‌کنند تا علاوه بر شرکت در جام کورناکیا، در اردوی برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی در 2 کشور ایتالیا و ترکیه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامان میلانلوئی والیبالیست شایسته بجنوردی در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارد و این اردو برای آماده سازی تیم ملی و حضور پُر قدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

رحیمی بیان کرد: تیم ملی نوجوانان تاکنون مرحله هفتم اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته و تا ۲۳ مردادماه ۶ مرحله اردوی دیگر در پیش دارد و ۲۴ مردادماه در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت خواهد کرد.

گفتنی است چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال پسر آسیا از ۲۴ تا ۳۱ مرداد به میزبانی ایران در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی والیبال خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان