Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:08:32 GMT

پیروزی نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۴۲۲

پیروزی نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک فوتسال

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتسال قند فریمان موفق شد در لیگ دسته یک فوتسال کشور به پیروزی دست یابد.

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور تیم فوتسال قند فریمان، یکی از ۲ نماینده فوتسال خراسان رضوی، در این مرحله از رقابت‌ها موفق شد به پیروزی برسد.  

نماینده خراسان رضوی در تبریز به مصاف عقاب نیروی هوایی این شهر رفت و در پایان موفق شد میزبان خود را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریمانی‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و امیدوار به بقا در هفته های پایانی لیگ دسته اول فوتسال کشور ماندند. شهدای چوار با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و اروم آلیاژ ارومیه نیز هم‌امتیاز با قند فریمان به واسطه تفاضل گل بهتر در رده هفتم جدول ایستاده است. فاصله تیم فریمان تا رده چهارم جدول که در اختیار کوثر اصفهان است تنها سه امتیاز است.

قند فریمان از ۱۳ بازی قبلی خود صاحب چهار پیروزی و ۹ شکست شده و ۲۷ گل زده و ۳۶ بار دروازه خود را گشوده دیده‌ است.

استعدادهای درخشان نیز در گروه سوم رقابت‌ها قرار دارد و در رده پنجم جدول جای گرفته‌ است. نماینده مشهد در آخرین دیدار خود مقابل آروین قالا با نتیجه پرگل پنج بر ۲ شکست خورد.  

پنج پیروزی، سه تساوی و سه شکست و اندوخته ۱۸ امتیازی حاصل تلاش استعدادهای درخشان در لیگ یک بوده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتسال خراسان رضوی قند فریمان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند