Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه الیوم السابع مصر امروز در تازه‌ترین خبر خود نوشت که جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال این کشور امروز بعداز ظهر با اعضای هیئت رئیسه جلسه مهمی را درباره کارلوس کی روش سرمربی سابق مصر و همچنین ادامه همکاری با نلو وینگادا با فدراسیون فوتبال مصر برگزار خواهد کرد.

کارلوس کی روش ۴ ماه پیش هدایت تیم ملی فوتبال مصر را برعهده گرفت و موفق شد با این تیم به فینال جام ملت‌های آفریقا هم صعود کند، اما او در رساندن مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ناکام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این موضوع کی روش از تیم ملی فوتبال مصر استعفا کرد، اما فدراسیون فوتبال این کشور با استعفای کی روش موافقت نکرد و قرار است امروز درباره ادامه یا قطع همکاری با این مربی پرتغالی تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید

خداحافظی کی روش از مصری‌ها

همچنین نلو وینگادا که سابقه سرمربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس ایران را بر عهده دارد، هم اکنون به عنوان مدیر فنی در فدراسیون فوتبال مصر فعالیت می‌کند که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر امروز هم در خصوص او تصمیم گیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال مصر کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد