Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@03:22:20 GMT

پلمب مرکز توانبخشی متخلف در مهرشهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۸۹۸

پلمب مرکز توانبخشی متخلف در مهرشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در جمع اصحاب رسانه درباره ضرب و جرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج، گفت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب و جرح یک مددجوی ۱۶ ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن مددی افزود: با اقدامات انجام شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب و جرح اتفاق افتاده، بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب و کلیه فعالیت‌های آن به حالت تعلیق درآمده و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مددجو تخلفات مرکز توانبخشی کرج البرز خبرگزاری فارس فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان 
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد