Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ۲۱ نوامبر (۲۵ آبان) تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) سال جاری میلادی، در مجموع ۶۴ مسابه در قطر برگزار خواهد شد و از همین حالا پیش بینی نتایج جام جهانی قوتبال قطر ۲۰۲۲ داغ شده است. در حالی که تا آن زمان اتفاقات بسیاری می‌تواند رخ دهد؛ از مصدوم شدن بازیکنان برجسته تا افت بازیکنان و ظهور بازیکنان جدید و حتی اخراج و معرفی سرمربیان جدید، تنها یک دیوانه می‌تواند نتیجه هر مسابقه از فوتبال جام جهانی قطر را پیش بینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله ساکرنت نیز در یکی از مطالب خود به پیش بینی نتایج تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کرده است.

در بخشی از این مقاله، به نتایج تیم ایران در سه مسابقه مقدماتی خود در جام جهانی پیش رو پرداخته شده و آنطور که ساکرنت پیش بینی کرده، ایران تنها یک تساوی از این مسابقات به دست آورده و از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد. در پیش بینی ساکرنت، ایران با دو شکست و یک تساوی و بدون گل زده در همان مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی خواهد کرد. این پیش بینی که بر اساس رتبه تیم‌ها در رده بندی فیفا صورت گرفته، تیم‌های پرو، ولز و کاستاریکا را برنده‌های این مسابقات اعلام کرده است. پیش بینی مجله ساکرنت از نتایج ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ چنین است:

انگلیس ۲ – ایران صفر

سنگال سریع‌ترین تیم مسابقات و انگلیس کند‌ترین تیم جام جهانی است. تیم انگلیس توپ را با سرعت ۰.۹ متر در ثانیه به سوی دروازه حریف پیش می‌برد. در سوی دیگر ایران در گلزنی ناتوان است، اما گل زدن به این تیم همیشه سخت بوده است. ممکن است انگلیس حتی در نیمه اول نیز نتواند به ایران گل بزند، ولی در نهایت می‌تواند برنده بازی باشد.

ولز صفر – ایران صفر

اگر این بازی در جام جهانی برگزار شود، می‌تواند ۹۰ دقیقه کسل کننده باشد؛ در حالی که توپ در وسط میدان رد و بدل شود و دو تیم جرات حمله کردن ندارند. برای در دست گرفتن ابتکار عمل، دو تیم باید با برنامه و جسورانه عمل کنند، اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

ایران صفر – آمریکا ۲

آمریکا ممکن است در جام جهانی بازی به بازی بهتر شود و فضای بیشتری در یک سوم حمله خود داشته باشد. این دیدار ممکن است تکلیف صعود دو تیم را مشخص کند. پس از یک نیمه اول پرتنش، آمریکا به گل می‌رسد و ایران باید برای زنده نگه داشتن امیدهایش به سمت جلو حرکت کند.

ساکرنت پیش بینی کرده است که در میان تیم‌های آسیایی، کره جنوبی تنها تیمی خواهد بود که به مرحله حذفی صعود می‌کند، اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برزیل قرار گرفته و با شکست برابر این تیم، از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت. همچنین ساکرنت مدعی است که تیم‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و برزیل به نیمه نهایی رسیده و فینال بین برزیل و انگلیس برگزار خواهد شد که در نهایت برزیل با پیروزی یک بر صفر به قهرمانی جام جهانی قطر خواهد رسید.

پیش بینی مجله thescore نیز تقریباً مشابه است و ایران را با یک امتیاز شانس چهارم گروه دوم مسابقات می‌داند که تنها با یک امتیاز از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت. در این پیش بینی تیم‌های انگلیس و ایالات متحده به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز به دور بعدی راه یافته و برنده پلی آف اروپایی (یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین) با یک امتیاز در رده سوم قرار خواهد گرفت. در واقع ایران هر دو بازی خود با انگلیس و ایالات متحده را واگذار کرده و با تیم سوم نیز مساوی خواهد کرد و در جای چهارم گروه قرار می‌گیرد.

بر اساس این پیش بینی، در گروه او تیم‌های هلند و سنگال به دور دوم راه یافته و اکوادور و قطر در رتبه‌های سوم و چهارم قرار خواهند گرفت در حالی که تیم ملی قطر بدون امتیاز و با سه شکست با مسابقات جام جهانی وداع می‌کند.

در گروه سوم آرژانتین و لهستان صعود کرده و مکزیک و عربستان در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته و حذف خواهند شد. عربستان سعودی نیز ظاهراً بدون امتیاز و با سه شکست با مسابقات جام جهانی قطر خداحافظی خواهد کرد.

در گروه چهارم فرانسه و دانمارک به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کرده و تونس در کنار تیم چهارم پلی آف بین قاره‌ای حذف خواهند شد.

در گروه پنجم نیز که گروه مرگ مسابقات است اسپانیا و آلمان با امتیاز مشترک ۷ به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کرده و تیم ژاپن نیز با سه امتیاز حذف خواهد شد. تیم چهارم نیز که تیم برنده دوم پلی آف بین قاره‌ای است بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد.

در گروه ششم بلژیک و کانادا با امتیاز‌های ۶ و ۴ امتیاز به دور دوم صعود می‌کنند در حالی که تیم کرواسی با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار گرفته و همراه با مراکش دو امتیازی حذف خواهد شد.

در گروه هفتم برزیل با سه برد در رتبه اول قرار گرفته و سه تیم صربستان، سوییس و کامرون هر کدام با دو امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفته و دو تیم آخر به دلیل تفاضل گل کمتر حذف خواهند شد.

در نهایت در گروه هشتم نیز پرتغال بالاتر از اروگوئه در رتبه اول گروه قرار گرفته و تیم‌های غنا و کره جنوبی نیز با دو و یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار خواهند گرفت. برخلاف پیش بینی مجله ساکرنت، پیش بینی thescore نشان می‌دهد که کره جنوبی نیز تیم چهارم گروه خود شده و با تنها یک امتیاز، در همان مرحله گروهی حذف خواهد شد.

مجله sportingnews نیز نتایج نسبتاً مشابهی را در مرحله گروهی پیش بینی کرده، اما بر این باور است که فینال بین تیم‌های اسپانیا و انگلیس برگزار شده و در نهایت اسپانیا قهرمان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خواهد شد.

منبع : رزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی جام جهانی قطر حذف خواهد شد جام جهانی چهارم قرار یک امتیاز پیش بینی دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!

اتحادیه جهانی کشتی بعد از بازبینی مبارزه وزن ۷۴ کیلوگرم بین چامیزو و بایزاموف در گزینشی المپیک، همه داوران متخلف را محروم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی المپیک در قاره اروپا اواخر فروردین در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

فرانک چامیزو آزادکار کوبایی‌الاصل ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم در مبارزه مرحله نیمه نهایی برابر بایراموف از کشور میزبان قرار گرفت و مدعی شد به او پیشنهاد رشوه سنگین شده بود.

دیدار سرنوشت‌ساز و جنجالی این دو با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان رسید. در ابتدای مبارزه، بایراموف فن چهار امتیازی زد و این چهار امتیاز به او داده شد و به خاطر همین نیز زمانی که کشتی با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان رسید (به دلیل امتیاز درشت) برنده اعلام شد. در حالی که چامیزو و مربیان ایتالیا اعتقاد داشتند فن ثانیه‌های پایانی چامیزو ۴ امتیاز داشت و به او ۲ امتیاز دادند.

این موضوع در چند روز بعد از مسابقات نیز حاشیه‌های زیادی در رسانه‌ها داشت و چامیزو ضمن اعتراض شدید به ناداوری اعلام کرد که فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان پیشنهاد رشوه نیز به او داده بودند.

در ادامه، فدراسیون کشتی ایتالیا به طور رسمی به اتحادیه جهانی شکایت کرد.‌ اتحادیه جهانی نیز از بررسی این کشتی با یک تیم بی‌طرف خبر داد و حالا رای نهایی این مسابقه اعلام شده است.

بر این اساس، نتیجه کشتی بایراموف و چامیزو تغییری نخواهد کرد و کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان برنده این رقابت است اما چامیزو در مسابقات گزینشی مرحله آخر که در سطح جهانی اواسط اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار خواهد شد، در سید یک قرار خواهد گرفت.

همچنین ابراهیم چی‌چی‌ اوغلو عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی، به همراه داور وسط مبارزه رومن پاولوف اوکراینی، تا پایان سال ۲۰۲۴ محروم شدند.

همچنین رئیس تشک این کشتی الکسی بازولین از روسیه، تا پایان ماه ژوئن محروم شد و قاضی عراقی این رقابت نیز تا پایان سپتامبر محروم‌ خواهد بود.

کمال بوعزیز از تونس و کیسی گوسل آمریکایی که هنگام بازبینی صحنه در کنار چی‌چی‌ اوغلو حاضر بودند نیز تا پایان ژوئن محروم شدند.

همچنین اتحادیه جهانی در توضیح رای صادره اعلام کرده بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، نتیجه مبارزه بعد از اعلام فرد برنده به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

ابراهیم چی‌چی‌ اوغلو نیز با این محرومیت، حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد