Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که برای گلزنی به پرسپولیس یک هفته قبل از خواب، تصویرسازی کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد علی‌نژاد هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره اینکه پرسپولیس را شکست دادند و چقدر برای قهرمانی امیدوارند، اظهار داشت: ما تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانستیم شایستگی‌مان را در جام حذفی نشان بدهیم و سپاهان که یک تیم خیلی خوب است را حذف کنیم. بعد از آن فجر سپاسی را شکست دادیم و حالا پرسپولیس را بردیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم تیمی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بتواند در یک بازی که یک بر صفر عقب افتاده کار را مساوی کند. بعد 2 بر یک عقب بیفتد و در آخر 3 بر 2 پیروز شود. خدا کمک کرد یک گل خوب زدم و دو پاس گل هم دادم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره اینکه گل او به پرسپولیس پلی‌استیشنی بود، اظهار داشت: یک هفته بود که قبل از خواب با خودم تصویرسازی می‌کردم و حالا خدا کمک کرد و این اتفاق رخ داد.

علی‌نژاد درباره اینکه طرفدار کدام تیم است، گفت: فعلاً بازیکن تیم آلومینیوم اراک هستم. تا زمانی که لباس آلومینیوم اراک را به تن می‌کنم، تمام تلاشم را برای این تیم خواهم کرد.

مجیدی: حسم می‌گوید می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم/ خیلی خوب بلدیم پرسپولیس را شکست بدهیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود