Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه این کارگروه مدارس تمامی مقاطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم مشهد امروز دوشنبه ۲۲ فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. - اخبار استانها -

مهدی اله پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: آلودگی هوای مشهد سبب شده است تا کارگروه مدارس تصمیماتی مبنی بر تعطیلی مدارس گرفته شود در همین راستا از روز شنبه مدارس مشهد در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شده است و امروزنیزسومین روز تعطیلی مدارس را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به آلودگی هوا کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی ، متوسطه اول و دوم در نواحی  هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه امروزدردو نوبت صبح و عصر تعطیل شدند و کلاس‌های آموزشی مدارس نیز به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

واکاوی دلایل بروز ریزگردها در استان خراسان رضوی/ دولت‌های کانون‌های گرد و غبار را نادیده گرفتندخوزستان در محاصره ریزگردها/ 7 اقدام عملیاتی برای مقابله با آلودگی هوااعتبار مقابله با ریزگردها در بودجه حذف شده است/ ورود مجلس به موضوع سهل‌انگاری مدیریت آلودگی هوا

اله پور تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص کم و کیف فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های درگیر آلودگی هوای استان از سوی فرمانداران وبا هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی هر شهرستان است وبراین اساس روزگذشته تمامی مدارس سرخس تعطیل اعلام شد  وامروز نیز تمامی مدارس طرقبه وشاندیز تعطیل شدند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر فعالیت معادن و شن شویی‌ها و ممنوعیت مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، از دیگر مصوبات کارگروه آلودگی هوای خراسان رضوی بود.

دبیر کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان ادامه داد: پرهیز از تردد غیر ضروری بخصوص‌ برای گروه‌های اسیب پذیر ، بیماران ریوی و قلبی،کودکان و سالمندان و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی لازم است  و توصیه می‌شود شهروندان از هرگونه فعالیت ورزشی در فضای باز اجتناب کنند و حتماً بایستی از ماسک استفاده شود.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، احمد بخشی، گفت: در این اردوی ۳ روزه، داوطلبان علاوه بر استفاده از فیوضات معنوی سفر به مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف و نورانی علی بن موسی الرضا (ع)، با هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی (ع) از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره‌مند شدند.

به گفته وی علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و فرهنگی همچون بازدید از اماکن متبرکه و تاریخی و ... نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در این اردوی زیارتی سیاحتی بوده که با استقبال خوبی از سوی اعضا روبرو شد.

دیگر خبرها

  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس