Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@13:16:05 GMT

◄ جزییات ساخت نهضت ملی مسکن در ۳ فاز شهر جدید پردیس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۴۷۴

◄ جزییات ساخت نهضت ملی مسکن در ۳ فاز شهر جدید پردیس

تین نیوز

 اولین جلسه کارگروه ویژه مسکن در پردیس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، تولید مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه که هنوز از تسهیلات دولت استفاده نکرده‌اند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت دوازدهم است که این روزها هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های این طرح بزرگ به طور همه جانبه در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی و همچنین سایر ارکان دولت در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان برنامه اصلی دولت برای خانه‌دار کردن مردم است که در شهر پردیس نیز از این قاعده مستثنا نیست. 

به دستور «پیمان پیرفرشی» سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، باید حداکثر تا یک ماه آینده نقشه‌های آماده‌سازی، برنامه‌ عملیات اجرایی و نظارت بر عملیات اجرایی برای پروژه‌های جدید جمع‌بندی شود.

مرحله اول طرح نهضت ملی در پردیس هم اکنون در حد فاصل فازهای ۵ و ۹ در حال اجراست و بخش دوم نیز شامل پروژه‌های جدیدی است که به زودی و پس از اخذ تاییده‌های لازم، کلنگ ساخت آن در اراضی فاز ۱۲، شهرک فردوس و اراضی الحاقی به زمین زده خواهد شد. در همین خصوص و پیرو دستور «علیرضا جعفری»سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید نخستین جلسه کارگروه ویژه مسکن شهر پردیس برگزار شد. 

«پیمان پیرفرشی» سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تاکید بر بازبینی طرح اولیه فاز ۱۲، در راستای طرح‌های آماده‌سازی آن، اعلام کرد که به زودی فراخوان انتخاب پیمانکار برای این پروژه‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته وی، اراضی فاز ۱۲ در کنار شهرک فردوس و همچنین اراضی حدفاصل فازهای ۵ و ۹ بخش اصلی پروژه‌های طرح نهضت ملی پردیس خواهد بود و در کنار آن برخی از اراضی الحاقی در محدوده شهر که قابلیت داشته باشند نیز در این طرح قرار می‌گیرند. تعاونی‌های مسکنی که در گذشته با دریافت زمین، پروژه‌های مسکونی را آغاز نموده‌اند نیز در این طرح قرار دارند. 

با دستور پیرفرشی باید حداکثر ظرف یک ماه آینده نقشه‌های آماده‌سازی، برنامه‌ عملیات اجرایی و نظارت بر اجرای آن برای پروژه‌های جدید جمع‌بندی و گزارش شود. برای مرحله اول نیز حداکثر تا یک هفته آینده جلسه‌ای با حضور واحد فنی و اجرایی شرکت عمران، نمایندگان انبوه‌سازان و مشاورین برگزار خواهد شد و متناسب با نیازهای روز، بازبینی‌هایی صورت خواهد گرفت تا بتوان از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده نمود. 

با تاکید سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، مهم‌ترین ماموریت شرکت عمران پایان موضوع مسکن مهر در سال جاری است که در این راستا قرارگاه جهادی تکمیل پروژه‌ها و رفع نقص تشکیل شده و در سه بخش کمیته اسنادی، کمیته فنی، اجرایی و روبنایی و کمیته اسناد بالادستی و تامین منابع آغاز به کار کرده و موضوعات به طور ویژه در حال پیگیری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر شهر پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس نهضت ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید پردیس سرپرست شرکت عمران شهر پروژه ها نهضت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار اشکذر به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده توسط این شهرداری در پروژه سایت ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در شش ماهه گذشته پرداخت.

 

دهقان منشادی با بیان اینکه عملیات خاک برداری پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، گفت: خاک برداری و آماده سازی پروژه در قالب دو فاز تعریف شده که در فاز اول تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاک برداری شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاک ریزی، بستر سازی و مخلوط ریزی فاز یک در حال انجام است اظهار داشت: ۸ هزار متر مکعب خاک ریزی، ۸۰ هزار متر مربع بستر سازی و ۱۵ هزار متر مکعب مخلوط ریزی پروژه انجام شده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی در حال دنبال شدن است.

 

شهردار اشکذر ادامه داد: با توجه به طراحی اولیه صورت گرفته از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر تعداد ۱۷۵۶ قطعه زمین در نظر گرفته شده که با آماده سازی فاز اول پروژه ۸۶۲ قطعه زمین جهت تحویل به متقاضیان واجدشرایط آماده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است