Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان که شاهد برگزاری کنسرت‌های کمتری در پایتخت هستیم، عمده هنرمندان فعال این عرصه در سال جاری تلاش خود را انجام داده‌اند تا در جزیره کیش و تعدادی دیگر از شهرها کنسرت‌های خود را برگزار کنند.

البته در تهران هم برخی از گروه‌ها و هنرمندان نیز قرار است در نیمه اول ماه مبارک رمضان کنسرت‌هایی را در تهران برگزار کنند که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت گروه «ماکان» در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در شهر کرمان، گرشا رضایی روز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه، علیرضا طلیسچی روز سه‌شنبه بیست و سوم فروردین، محسن یگانه روز سه شنبه بیست و سوم فروردین، بهنام بانی روز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین در جزیره کیش کنسرت‌هایی را برای طرفداران خود اجرا می‌کنند.

رضا صادقی، نیما مسیحا، سینا درخشنده، روزبه بمانی، گروه «ایوان»، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، فرزاد فرخ، معین زد، امیر عظیمی، شاهین بنان، مسعود صادقلو، مجید رضوی، آرمین زارعی، علی یاسینی، رستاک حلاج، دانوش، محمد لطفی، رضا مریدی، سهیل مهرزادگان، راغب هم از جمله خوانندگانی هستند که نام آنها در ردیف هنرمندانی است که به‌زودی کنسرت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 5463464 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی موسیقی پاپ کنسرت موسیقی ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی تئاتر ایران انقلاب اسلامی هنر حوزه هنری فیلم سینمایی کارگردان تئاتر ماه رمضان 1401 هنرمندان تئاتر موسیقی ایرانی محمد خزاعی فیلم کوتاه شبکه دو سیما شبکه سه سیما خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ