Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:37:03 GMT

چه کسی با کیک انصاری‌فرد را مصدوم کرد؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۶۲۸۹

چه کسی با کیک انصاری‌فرد را مصدوم کرد؟!

جزییاتی جدید از عامل مصدومیت عجیب کاپیتان تیم ملی منتشر شده است.

به گزارش مشرق، پیش از آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مقابل لبنان، جشن تولد کریم انصاری‌فرد در اردوی تیم ملی برگزار شد. طبق رسمی که در این چند سال وجود داشته پس از برگزاری مراسم، کیک تولد به صورت انصاری‌فرد مالیده شد تا این رسم جالب برگزار شود، اما این بار اتفاقی تلخ رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان همین شوخی ملی‌پوشان در حالی که کسی از داخل محتویات کیک خبر نداشت یک تکه چوب که برای نگه داشتن کیک داخل آن تعبیه شده بود به بالای چشم انصاری‌فرد برخورد کرد و باعث شد تا کار مهاجم تیم ملی به بیمارستان و بخیه کشیده شود.

در نهایت به خاطر نوع مصدومیت وجود آمده انصاری‌فرد بازی با لبنان را از دست داد و همچنین چند روزی باید برای مداوا استراحت می‌کرد.

با گذشت چند روز از آن اتفاق، حالا جزئیات جدیدی از دلیل مصدومیت انصاری‌فرد البته عامل مصدومیت او به بیرون درز کرده. ظاهراً شنیده می‌شود شخصی که کیک را به صورت انصاری‌فرد زده علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی بوده. البته بیرانوند به نیت شوخی این کار را انجام داده و خبر نداشته داخل کیک یک تکه چوب وجود دارد اما به هرحال آن اتفاق برای انصاری‌فرد رخ داد و خوشبختانه خیلی آسیب جدی به کاپیتان تیم ملی وارد نشد.

منبع: میدان نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت تیم ملی فوتبال علیرضا بیرانوند کریم انصاری فرد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تمام امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی در این فرودگاه مهیا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عنایت انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 24 سورتی پرواز، یک هزار و 48 نفر اعزام و پذیرش مسافر و 12 هزار و 4٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای مرکز استان کهگیلویه وب یوراحمد در فرودین ماه امسال انجام گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 251 پرواز، 18 هزار و 540 مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر 154 هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌ است، عنوان کرد: امید است امسال نیز با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

انصاری با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج ـ تهران انجام شده‌ است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر 33 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از: توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است. 

انصاری ادامه داد: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم بایستی توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود. در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!