Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@21:39:07 GMT

هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۴۴۸

هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس و حذف این تیم از گردونه جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس فرصت ایده آلی را از دست داد و شرایط برای تیم فراهم بود که از مسیر جام حذفی به قهرمانی آسان‌تری دست پیدا کند اما قدر این فرصت را ندانستیم و شکست تلخی را متحمل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این که پرسپولیس در بازی خانگی اش در استادیوم آزادی باخت، عجیب بود اما عجیب تر از شکست، این بود که با دریافت سه گل این باخت را تجربه کرد. شکست پرسپولیس تحت این شرایط نشان از شرایط نامساعد روحی و روانی تیم دارد و باید این موضوع از طریق مسئولان باشگاه و کادر فنی مورد ارزیابی قرار بگیرد. به اعتقاد من این نتیجه نشان از فشار روانی زیادی است که در تیم به وجود آمده و باید هرچه سریع تر برطرف شود.

برزگر در مورد انتقاداتی که به کادر فنی و در راس آنها به یحیی گل‌محمدی وارد می شود تاکید کرد: هر کسی به اندازه سهمش در ناکامی های پرسپولیس مقصر است و نباید گفت یحیی تنها مقصر مشکلات و ناکامی ها است. پرسپولیس در سال های اخیر به لطف حمایت هواداران و پیشکسوتانش در کنار شرایط فنی تیم و باشگاه موفق شده موفقیت های چشمگیری را به دست آورد و این حمایت باید همچنان ادامه دار باشد. هواداران حق دارند ناراحت و معترض باشند اما نه به قیمت چند دستگی و از دست دادن اتحادشان.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: بازیکنان و کادر فنی باید به خودشان بیایند و با قدرت بیشتری از جای بلند شوند. هواداران از این تیم انتظار زیادی ندارند و فقط دوست دارند موفقیت تیم شان را شاهد باشند. با تمام تلخی از دست رفتن این جام نباید اتحاد و حمایت ها را فراموش کرد. فوتبال دو رو دارد. ضمن اینکه فراموش نکنیم قهرمانی ها و موفقیت های 5 سال اخیر پرسپولیس سبب شده از بیرون سنگ اندازی هایی علیه پرسپولیس صورت بگیرد و ما نباید آب به آسیاب بدخواهان بریزیم.

برزگر در خصوص آینده این تیم در لیگ برتر پس از اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد، به خبرنگار برنا گفت: شانس قهرمانی در جام حذفی از دست رفته است اما هنوز می توانیم در لیگ برتر قهرمان شویم. پرسپولیس بارها نشان داده است که می تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند و در حال حاضر 6 بازی در پیش است که احتمال وقوع هر اتفاقی در بازی ها برای همه تیم ها وجود دارد. باخت در جام حذفی تلخ بود اما باید آن را فراموش کرد. همه الان ناراحت هستیم اما اگر بخواهیم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم اتفاق خوبی رخ نمی دهد. پس باید هرکسی به اندازه توان و جایگاهی که دارد، تلاش کند. این تیم باید با یک ریکاوری روحی و روانی خوب از جا بلند شود و به فکر لیگ برتر باشد.

چپ پای سابق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس همیشه نشان داده می تواند خالق شگفتی ها شود. 6 بازی مانده است و 6 پیروزی و لغزش حریفان و شاید کسب قهرمانی ششم پی در پی. پس تا روز آخر نباید امیدواری ها را از دست داد. هواداران و پیشکسوتان با حمایت و رویه قبلی خود می توانند در رقم خوردن پایانی خوب برای پرسپولیس در انتهای فصل سهم ویژه و مهمی را داشته باشند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1136328 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نگاه ها در پاریس و مادرید به کیلیان امباپه و بازی او برابر بارسلوناست. 

ستاره پی اس جی در بازی رفت اصلا خوب نبود و نتوانست مانع شکست 2-3 تیمش شود ولی او امشب یک فرصت دیگر برای جبران خواهد داشت و می تواند ناجی تیمش در ورزشگاه بارسلونا باشد. این شاید آخرین بازی اروپایی او با پیراهن پی اس جی باشد و قطعا خودش چنین چیزی را آرزو نمی کند.

کریستوف دوگاری، یکی از منتقدان همیشگی امباپه، در آستانه بازی برگشت بارسا-پی اس جی گفت: «در فوتبال یک بازیکن حق دارد شب بد باشد و این بخشی از ورزش است. حتی بهترین بازیکنان هم گاهی بد بوده اند. من هرگز کیلیان امباپه را به این بدی ندیده بودم و از همه مهمتر در بسیاری از بازی ها نگرش و تعهد او همیشه عالی بود ولی برابر بارسا کاملا متفاوت کار کرد.»

دوگاری ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر امباپه مثل بازی رفت باشد، پاریس شانسی برای صعود نخواهد داشت و بسیاری از پاریسی‌ها با او خداحافظی خواهند کرد. ناراحتی از رفتن او نیز کمتر خواهد بود. آنها این بازی امباپه را نوعی خیانت خواهند دید.»

دیگر خبرها

  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار