Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@10:36:25 GMT

انصاری‌فرد حکم ۲۸میلیاردی رادوشوویچ را پرداخت کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۵۰۹

انصاری‌فرد حکم ۲۸میلیاردی رادوشوویچ را پرداخت کند

محمدحسن انصاری‌فرد هربار که در پرسپولیس به صندلی مدیرعاملی می‌رسد چنان خرابه‌ای برجای می‌گذارد که تا سال‌ها برای جمع کردن آن وقت لازم است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس هنوز از افتضاح قبلی این مدیر فوتبالی خودش خلاص نشده که حالا یک ضربه عظیم دیگر با امضای او به سرخ‌ها وارد شده است. حدود ۲۸میلیارد تومان برای یک گلر نیمکت نشین خارجی که اصلا چنین مبلغی در قرارداد طبیعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پیشین پرسپولیس که توسط برانکو وارد باشگاه شده بود و هیچوقت دروازه بان مطمئنی نشد، در آذر ماه سال گذشته و پس از اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و سپس از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد سه ساله خود با سرخپوشان شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال نیز طی ماه‌های گذشته از باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا دفاعیات خود درباره این پرونده را ارائه کند، اما با حکم کمیته انضباطی فیفا که امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است، این باشگاه به پرداخت 866 هزار یورو (به علاوه پنج درصد سود سالیانه) به دروازه‌بان کروات سابق خود محکوم شده است.

در حکم فیفا آمده است باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را حداکثر تا 45 روز آینده به رادوشویچ پرداخت کند و در غیر این صورت با جرایم دیگری از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال مواجه خواهد شد.

حالا محمد حسن انصاری‌فرد باید پیدایش شود و جواب این لطمه بزرگ به به بیت المال را بدهد. عددی نجومی که مشخص نیست چگونه در قرارداد یک دروازه‌بان ذخیره و درجه دو گنجانده شده است!

نهادهای نظارتی باید ورود کنند و با طرح شکایت و تشکیل پرونده علیه انصاری‌فرد این خسارت سنگین را از خود او بگیرند. مردم قشر ضعیف چه گناهی کرده‌اند که باید میلیاردها تومان در شرایط بحران اقتصادی، از پول شان به یک دروازه بان کروات داده شود‌. بازیکنی که ادای تعصب را خوب بازی می‌کرد و حالا مشخص شده کلاه بزرگی سر یکی از بزرگترین تیم های آسیا گذاشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز نهم رمضان بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد فیفا ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز نهم رمضان باشگاه پرسپولیس انصاری فرد دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر

طرفداری | پرسپولیس شب گذشته در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر با حساب سه بر صفر از سد نفت آبادان گذشت.

این بازی یک رکورد خوب و چشمگیر برای دروازه بان جوان پرسپولیس، امیررضا رفیعی در پی داشت. او تنها دروازه بان تاریخ پرسپولیس است که در 4 بازی ابتدایی دروازه خودش را بسته نگه داشته و موفق به ثبت کلین شیت شده است.

پس از مصدومیت بیرانوند، هواداران پرسپولیس در این مقطع حساس از فصل نگران بودند که شاید رفیعی جایگزین مناسبی نباشد اما این دروازه بان جوان تا این لحظه خیال سرخ ها را تمام و کمال راحت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!