Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@19:00:10 GMT

فریبا: درخشش حقیقی باعث حذف استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۵۹۷

فریبا: درخشش حقیقی باعث حذف استقلال شد

یک پیشکسوت استقلال معتقد است تنها نقطه ضعف استقلال، بی‌دقتی مهاجمان این تیم بود.

بهتاش فریبا، کارشناس فوتبال ایران و پیشکسوت استقلال پس از حذف این تیم برابر نساجی در ضربات پنالتی در جام حذفی اظهار کرد: استقلال خوب بازی کرد و با بدشانسی حذف شد. استقلال موقعیت ایجاد کرد و این نشان از بار فنی و تاکتیکی شاگردان مجیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: دروازه‌بان و مدافعان نساجی خیلی خوب کار کردند زیرا استقلال چند فرصت مهم داشت که با بی‌دقتی مهاجمان هدر رفت. نقطه ضعف آبی‌ها در این دیدار همین موضوع بود و فقط حیف شد که یک جام از دست رفت. فرصت مناسبی برای گرفتن دوگانه بود اما حالا وظیفه اصلی کادر فنی این است که از نظر روحی بازیکنان را به حالت ایده‌آل برسانند تا بتوانیم تمام تمرکز خود را روی لیگ بگذاریم و بتوانیم قهرمان شویم. هماهنگی بازیکنان خوب است و در دیدار با نساجی هم نشان داده شد که بازیکنان به شناخت خوبی رسیده‌اند. 

فریبا درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: قطعا که استقلال قهرمان می‌شود و امیدوارم این قهرمانی با رکورد خاصی همراه باشد اما مهم‌ترین نکته این است که از الآن به فکر حفظ شاکله تیم باشند و نگذارند بلایی که سال‌های قبل سر تیم آمده است، این فصل هم پیش بیاید. استقلال قدرتمندترین تیم لیگ برتر است و نساجی باید خوشحال باشد که توانسته در ضربات پنالتی استقلال را حذف کرد. درخشش حقیقی کار را برای شاگردان الهامی در آورد و ۳ نتیجه استقلال و نساجی نشان داد که تمرکز تیمی نساجی بیش‌تر روی دفاع کردن بوده تا حمله کردن. امیدوارم این شکست درس عبرتی برای ادامه راه باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، تیم فوتبال نساجی قائم شهر ، بهتاش فریبا ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نساجی قائم شهر بهتاش فریبا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال نساجی در یکی از مهمترین دیدارهای خود در این فصل روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تراکتور می رود اما ساکت الهامی برای این دیدار دو بازیکن مهم خود را در ترکیب نخواهد داشت.

صالح حردانی مدافع راست و محمدرضا آزادی بهترین گلزن این فصل نساجی به دلیل 4 کارته بودن نمی توانند تیمشان را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

تیم فوتبال نساجی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • پنج قاب به‌یادماندنی از دست‌نشان
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!