Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله از مسابقات لیگ کاراته وان سری‌آ به کوجالی ترکیه منتقل شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله سوم مسابقات لیگ کاراته وان سری آ که قرار بود در شیلی برگزار گردد به کوجالی ترکیه انتقال یافت.

پس از پامیلونا اسپانیا و قاهره مصر این سومین مرحله از رویداد لیگ جهانی کاراته وان سری‌آ است که طی روز‌های یک تا سه مهر ۱۴۰۱ (۲۳ تا ۲۵ سپتامبر) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعلام زمان برگزاری مرحله دوم لیگ کاراته وان ایران 

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته فدراسیون کاراته کاراته وان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ کاراته وان کاراته فدراسیون کاراته کاراته وان کاراته وان سری آ لیگ کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که یکم و دوم اردیبهشت در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد؛ خانم‌ها هستی رضایی و مهدیس حیدرنژاد گرجی و آقایان محمدحسین دانش پژوه و پیمان علیزاده با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی بعنوان منتخبان تیم ملی ایران معرفی شدند.   تیم ملی موتور کراس ایران دومین بار در شهریور امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کند. ایران نخستین بار سال گذشته با ترکیب کامل پا به مسابقات جهانی ترکیه گذاشت.

دیگر خبرها

  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • رئیسی به کراچی رفت
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور