Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:08:22 GMT

پسر پدرکش به جای خودکشی خود را به پلیس معرفی کرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۱۳۴

جوان ۲۱ ساله‌ای که عصر روز گذشته، پدرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند، درحالی خود را تسلیم قانون کرد که قصد داشت در کوه‌های خلج مشهد خودکشی کند!

به گزارش برنا؛ ساعت ۱۳:۱۶ روز گذشته، زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایت وحشتناکی در خیابان میثم جنوبی گزارش شد.در پی دریافت این خبر، بی‌درنگ گروهی از نیرو‌های گشت به دستور سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) عازم پلاک ۱۳ شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های پلیس بیانگر آن بود که مرد ۵۰ ساله‌ای به نام «ابراهیم – ص» با وارد آمدن ضربات متعد چاقو نقش بر زمین شده و بر اثر شدت خون ریزی و جراحات وارد شده، جان خود را از دست داده است.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی «محمود عارفی راد» در محل وقوع جنایت، بررسی‌های قضایی به شیوه تخصصی ادامه یافت. تحقیقات میدانی نشان داد: جوان ۲۱ ساله‌ای به نام «علی» با پدرش درگیر شده و پس از ارتکاب جنایت از محل گریخته است. در همین حال مشخص شد پسر خشمگین بیش از ۱۰ ضربه چاقو را بی رحمانه به کمر و ناحیه گردن پدرش وارد کرده است که نشان از یک درگیری وحشتناک داشت.

به دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد این مرد بازنشسته (مقتول) برای انجام معاینات و تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت و تحقیقات با حضور کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای ردیابی عامل جنایت وارد مرحله جدیدی شد. دقایقی بعد با استقرار نیرو‌های عملیاتی در کلانتری میرزا کوچک خان مشهد، شماره تلفن همراه متهم به قتل از طریق نزدیکان وی به دست آمد و سپس با راهنمایی‌های مقام قضایی گروهی از نیرو‌های انتظامی در حالی به رصد‌های اطلاعاتی پرداختند که از سوی دیگر قاضی ویژه قتل عمد و نیرو‌های عملیاتی به گفتگو با نزدیکان و اطرافیان قاتل فراری ادامه دادند و تلفنی به ارشاد و نصیحت متهم به قتل پرداختند.

در این هنگام مشخص شد که پسر ۲۱ ساله پس از قتل پدرش، دچار عذاب وجدان شده و با تهیه مقداری بنزین و قرص‌های کشنده به کوه‌های خلج رفته است تا خودکشی کند، اما پس از شنیدن این نصیحت‌ها از خودکشی منصرف شد و ساعتی بعد با ورود به کلانتری میرزا کوچک خان، خود را تسلیم قانون کرد.

«علی» (متهم پرونده) که وانمود می‌کرد از وقوع این حادثه وحشتناک بسیار پشیمان است در پاسخ به سوالات قاضی «عارفی راد» درباره چگونگی این جنایت هولناک گفت: من از همان دوران کودکی ارتباط خوبی با پدرم نداشتم و در واقع برخی عقده‌های دوران کودکی همواره مرا آزار می‌داد. او که ادعا‌هایی را درباره بدرفتاری پدرش مطرح می‌کرد، افزود: او همیشه به من گیر می‌داد و من هم رفتارهایش را نمی‌پسندیدم.

امروز هم وقتی از بیرون به خانه آمد، دوباره به من گیر داد که «چرا در خانه نشسته ای؟!» من هم که از این کلام او خشمگین شده بودم، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. یقه اش را چسبیدم و باهم درگیر شدیم. در همین حال زمانی که پدرم چرخید و پشت به من قرار گرفت در یک لحظه چاقویی را از روی میز عسلی برداشتم و در کمرش فرو کردم، بعد هم دیگر نفهمیدم چند ضربه زدم چرا که در همان حالت عصبانیت ضربات چاقو را بر پیکرش وارد می‌کردم!

پسر ناخلف ادامه داد: بعد از این ماجرا به کوه‌های خلج رفتم تا خودکشی کنم، اما وقتی تلفنی با خاله ام و افراد دیگر صحبت کردم، از این موضوع منصرف شدم و به کلانتری آمدم!

براساس گزارش خراسان، پس از اعترافات صریح متهم در حضور قاضی ویژه قتل عمد، وی با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرارگرفت تا بررسی‌های بیشتری درباره انگیزه این جنایت هولناک و زوایای پنهان آن صورت گیرد.

 

 

 

 

لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی پدرکشی نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی ۱ ضارب ۳ روحانی در حرم مطهر رضوی کیست؟+عکس ۲ دومین طلبه مضروب در حرم رضوی به شهادت رسید ۳ رئیس کل دادگستری: متهم پرونده حادثه حرم رضوی یک نفر است ۴ آیت‌الله علم‌الهدی: هتک حرمت حریم امام رضا (ع) قلب هر ولایت‌مداری را جریحه‌دار می‌کند ۵ تفسیر دعای روز پنجم ماه رمضان ۶ پیکر شهید دارایی در حرم مطهر رضوی آرام گرفت ۷ تفسیر دعای روز هفتم ماه رمضان ۸ حمله با چاقو به سه طلبه در حرم امام رضا(ع) ۹ تفسیر دعای روز دهم ماه رمضان ۱۰ اوقات شرعی مشهد در 23 فروردین 1401 ۱۱ حضور استاندار خراسان رضوی در منزل روحانی شهید اصلانی ۱۲ در ماه مبارک رمضان دقیقا چه بخوریم؟ ۱۳ مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش زورخانه ای استان خراسان رضوی ۱۴ فرج الله شوشتری رئیس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی شد مهمترین اخبار شناسایی ۷۰ زمینه همکاری میان ایران و قطر در خصوص جام جهانی/ جزایر ایران آماده پذیرایی از گردشگران و‌ تماشاچیان جام جهانی می‌شوند چالش مهم کشور تولید و اشتغال است/ زیبنده نیست در حوزه کسب و کار رتبه 127 را داشته باشیم اقدامات انجام شده در هرات و کابل مورد تایید نیست/ لزوم ارزیابی های دقیق در مبادی ورودی و خروجی کشور سخنگوی قوه قضاییه: با مسئولین مقصر در ایجاد حواشی بازی ایران و لبنان برخورد می‌شود/ کاهش 18 درصدی ورود به زندان‌ها سوء استفاده کارخانه‌ها از گندم و آرد دولتی/ صنایع، دولت را رو سفید کرده‌اند! آخرین اخبار خراسان رضوی پسر پدرکش به جای خودکشی خود را به پلیس معرفی کرد! برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مناطق سیزدگانه مشهد هدف گذاری ایجاد هزاران شغل در حوزه IT تفسیر دعای روز دهم ماه رمضان اوقات شرعی مشهد در 23 فروردین 1401 رئیس کل دادگستری: متهم پرونده حادثه حرم رضوی یک نفر است انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی طراحی سامانه انجام فرایض روزه داری بیماران مبتلا به دیابت استاندار خراسان رضوی: کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید تا آخر سال پایان یابد تفسیر دعای روز نهم ماه رمضان برگزاری نمایشگاه بهار زندگی در بوستان نیلوفرآبی نقش ویژه شهید صیاد شیرازی در جبهه های جنگ حق علیه باطل برخورد با هرگونه قصور احتمالی و انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی گرد و غبار بیشتر نقاط استان را فرا گرفته است استاندار خراسان رضوی: برخورد انفعالی با مسائل قابل قبول نیست تفسیر دعای روز هشتم ماه رمضان اخبار برگزیده آشغال 4000 میلیاردی! قیمت کاغذ سرسام آور شد! هدیه جذاب دیوید بکام به پسرش! جام حذفی در انتظار یک قهرمان جدید واکنش طالبان به حمله به کنسولگری ایران جای خالی که با گزینه مناسب پُر نشد پیاده‌روی روی اعصاب سرخ‌پوشان لواندوفسکی با بارسلونا به توافق رسید ۹ شهربازی در استان تهران پلمب شد قرعه‌کشی خودرو با افزایش عرضه حذف می‌شود فوت 63 نفر در دریاهای کشور طی 20 روز اول سال رقیب تیبا و کوییک، به زودی وارد بازار می‌شود نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی رئیس‌جمهور شبکه اجتماعی نشست خزعلی با امضا کنندگان بیانیه" آزار زنان" رونالدو: به شما مربوط نیست پسرم چه می‌پوشد اتاق فرمان قتل طلبه های سنی و شیعه به احتمال قوی یکی است! ۸۷ درصد متقاضیان، وام ازدواج خود را دریافت کردند آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدرکشی تفسیر دعای روز خراسان رضوی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی

مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نزدیک به ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال خوراکی و تزریقی در راستای برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاورد‌های آن به جمعیت ایرانی و غیر ایرانی زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد.
زهرا نهبندانی : بیش از ۵۲۱ هزار دز واکسن فلج اطفال از این تعداد برای جمعیت ایرانی و مابقی برای جمعیت اتباع غیر ایرانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارسال هیچ مورد مثبت بیماری فلج اطفال در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است، ادامه داد: واکسیناسیون فلج اطفال برای کلیه نوزادان در بدو تولد، ۲ ماهگی، چهار ماهگی، ۶ ماهگی، ۱۸ ماهگی و ۶ سالگی انجام می‌شود.

مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون فلج اطفال در مبادی ورودی مرزی زمینی و هوایی جهت اتباع خارجی کشور‌های دارای موارد مثبت فلج اطفال، اجرای برنامه تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در حاشیه شهر، مناطق پرخطر از نظر فلج اطفال و مراکزی که جمعیت‌های مهاجرین و اتباع سکونت دارند از جمله برنامه‌های این دانشگاه در راستای ریشه کنی فلج اطفال به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ هزار و ۱۶۳ دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی ارائه شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۷۹ دز برای جمعیت ایرانی و مابقی برای اتباع غیرایرانی خورانده و تزریق شده است.

شناسایی ۲ مورد مشکوک به فلج اطفال

نهبندانی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ مورد مشکوک به فلج اطفال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی شده که هنوز نتیجه قطعی آن اعلام نشده است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه جهانی ریشه کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن بیان کرد: واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال امسال‏ در ۲ نوبت شامل نوبت نخست از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه و نوبت دوم از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خرداد ماه اجرا می‌شود.

مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه ریشه کنی فلج اطفال در ۲ کشور همسایه و بومی افغانستان و پاکستان همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور به دنبال تحولات سیاسی کشورهای همسایه و همچنین پوشش پایین واکسیناسیون جاری و تکمیلی در برخی مناطق این ۲ کشور، نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

وی با بیان اینکه تداوم وضعیت عاری از فلج اطفال در سالهای اخیر نشان از تلاش کارکنان بهداشتی برای دستیابی به پوشش بالای واکسیناسیون و عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه است، ادامه داد: بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت، برای حفظ این دستاورد بزرگ و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال، لازم است عملیات ایمن سازی تکمیلی سالانه انجام شود.

نهبندانی عنوان کرد: در این برنامه کلیه مهاجران خارجی که در اردوگاه‌ها و یا خارج از اردوگاه‌های خراسان رضوی اقامت دارند، کلیه خانوارهای ساکن در محل تجمع مهاجران خارجی، کلیه مناطق زیر پوشش تیم های سیار، کلیه کودکان زیر پنج سالی که احتمالاً همراه مادران خود در زندان‌ها اقامت دارند و همچنین کلیه نقاطی که پوشش نوبت سوم فلج اطفال آنها کمتر از ٩٥ درصد است، زیر پوشش واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال قرار می‌گیرند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به ۴۰۰ هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه "سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

همچنین حدود ۳۰۰ هزار تبعه خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در این میان هستند و به عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می‌شوند که البته در ماه‌های قبل حدود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد به کشورشان بازگردانده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی