Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیردریایی زرد پس از یوونتوس یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان حذف کرد و شگفتی‌سازی‌هایش را ادامه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا با توجه به برتری پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 52 توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ داشت به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که برخلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد.

به این ترتیب شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند و به‌عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

در بازی همزمان مصاف خانگی تیم‌های رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید پس از پیروزی 3 بر یک چلسی و تساوی 4-4 دو تیم در مجموع دو بازی، به وقت‌های اضافه کشیده شد.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید با هت‌تریک بنزما به انتقام‌گیری از چلسی نزدیک شد/ زیردریایی زرد گریبان بایرن مونیخ را هم گرفت

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا ویارئال بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا ویارئال لیگ قهرمانان اروپا زیردریایی زرد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش

در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط اشتوتگارت، کریس فوریش با مبلغ مناسبی در دسترس خواهد بود.

طرفداری | باواریایی‌ها برای دومین تابستان متوالی وضعیت کریس فوریش را ارزیابی خواهند کرد. 

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به طور جدی انتقال کریس فوریش را بررسی می‌کند. وینگر آلمانی اشتوتگارت در صدر گزینه‌های باشگاه قرار گرفته و مکس ابرل قصد دارد این بازیکن را برای انتقال به آلیانتس آرنا متقاعد کند. با وجود این که فوریش اخیرا قراردادش را با اشتوتگارت تا سال 2028 تمدید کرده است، وجود بند آزادسازی امکان انتقال او را فراهم می‌کند. در صورتی که اشوتگارت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، فوریش با پرداخت 23.5 میلیون یورو می‌تواند از این تیم جدا شود. بایرلورکوزن، دورتموند و لایپزیش نیز به بازیکن 26 ساله علاقه نشان داده‌اند. 

مطابق گزارش اسکای آلمان، اشتوتگارت انتظار دارد کریس فوریش در تابستان 2024 باشگاه را ترک کند. در واقع، باواریایی‌ها پیش‌تر و در دوران حسن صالح حمیدزیچ نیز به دنبال انتقال فوریش بودند اما آن‌ها در نهایت به برایان ساراگوسا رسیدند. با تصمیم کریستوف فرویند، بایرن مونیخ به جای فوریش، ساراگوسا را به خدمت گرفت. وینگر اشتوتگارت طی 26 بازی فصل جاری روی 14 گل این تیم تاثیر مستقیم داشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال