Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران به پیشنهاد مربیگری در تیم ملی عراق واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران از 3 روز گذشته بعد از جدا شدن از تیم ملی مصر خبرساز شده است.

کی روش طبق ادعای رسانه های مصری از ایران، تونس، استرالیا و عراق پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بحث مربیگری در ایران با واکنش دبیرکل فدراسیون و تکذیب این شایعه همراه شد.

 

مربی پرتغالی درباره پیشنهاد رسمی فدراسیون عراق واکنش نشان داد و گفت: نمی توانم پیشنهاد مربیگری در تیم ملی عراق را بپذیرم چون حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2023 چین اولویت کاریم نیست و از پیشنهاد فدراسیون عراق تشکر می‌کنم.

پیش از این برخی از رسانه‌های مصر مدعی شدند کارلوس کی روش با فدراسیون تونس به توافق اولیه رسیده است. هدف کی روش حضور در جام جهانی 2022 قطر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۶۷هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول

عوامل فوتبال کشورمان با بدرفتاری یا رعایت نکردن قانون بخش قابل توجهی از جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 قطر در سال 1402 برگزار شد که دستاورد ویژه‌ای برای فوتبال کشورمان نداشت. تیم ملی ایران در شرایطی که دومین تیم مُسن جام به شمار می‌رفت، از شکستن طلسم قهرمانی بازماند و برای هفتمین بار در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد تا نه در جوانگرایی به توفیقی رسیده باشد، نه در کسب موفقیت.

علاوه بر ناکامی‌هایی که در مستطیل سبز به ضرر تیم ملی رقم خورد، رفتار ملی‌پوشان یا عوامل تیم و بی‌توجهی به قانون سبب شد ایران در احکام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به نامی پُرتکرار تبدیل شود.

جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش

این کمیته برای جام ملت‌های آسیا در مجموع 67 حکم صادر کرده که عوامل فوتبال کشورمان 12 بار جریمه شده‌اند! فدراسیون فوتبال و مهدی طارمی هر کدام چهار مرتبه و امیر قلعه‌نویی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی و شجاع خلیل‌زاده هر کدام یک بار توسط کمیته انضباطی و اخلاق AFC نقره داغ شدند. بدین ترتیب مهدی طارمی در صدر جدول جریمه‌ها قرار گرفت!

یکی از جرایم فدراسیون فوتبال، به ورود یک هوادار تیم ملی ایران به زمین در جریان دیدار با امارات مربوط می‌شد که فدراسیون به میزان سه هزار دلار جریمه شد. اتفاقی که آتش آن، دامن فدراسیون فوتبال قطر را هم گرفت و این فدراسیون را نیز به پرداخت سه هزار دلار محکوم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا لحظه تنظیم این گزارش (جمعه 10 فروردین 1403)، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی ایران را در مجموع به مبلغ 67 هزار و 450 دلار جریمه کرده که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. 22 هزار دلار از این رقم سهم مهدی طارمی است و فدراسیون فوتبال نیز در چهار حکم، جمعاً به پرداخت 18 هزار و 450 دلار محکوم شده است!

این احکام در شرایطی صادر شده که همه محکومیت‌ها، مطابق آیین‌نامه برگزاری جام ملت‌های آسیا بوده و مطالعه این آیین‌نامه، به کاهش جرایم ملی‌پوشان کمک می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع فدراسیون فوتبال از قلعه‌نویی پس از جریمه سنگین
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • میراسماعیلی: عاشق جودو هستم
  • ضرر ۶۷هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج