Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فروردین در آخرین مصاحبه اش از استقبال رییس جمهور برای بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون گفت

صحبت از بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون همچنان یکی از مسائل پر سروصدای صدا و سیما است.

به گزارش طرفداری، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس به روزنامه گل گفت:

عادل فردوسی یکی از سرمایه  صداو سیما و چهره مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین باره با آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس صداوسیما صحبت شده است. هیچ مشکلی برای بازگشت از نظر آقایان وجود ندارد و حتی آقای رئیس جمهور هم استقبال کردند و نسبت به آن نظر و ذهنیتی مثبت دارند. یک اختلاف نظر مدیریتی وجود دارد که آن هم حل خواهد شد.

عادل فردوسی پور از اواخر سال ۹۷ از صداوسیما جدا شده و در این مدت هیچ گزارشی برای این رسانه انجام نداده است. حالا با نزدیک شدن به جام جهانی درخواست های مردمی برای بازگشت او به صداوسیما بیشتر از هر زمانی شده است. باید دید این گزارشگر محبوب در نهایت به این سازمان برمی‌گردد یا نه. حضور و گزارش های او در جریان رقابت های جام جهانی در جذابیت این رقابت ها به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر تاریخچه ظهور گربه های سیاه در تاریخ پرسپولیس | از راه آهن و وحدت تا آلومینیوم اراک امیرحسین حسین زاده قربانی جدید فضای مجازی واکنش اهالی فوتبال به دیدار رئال مادرید و چلسی؛ لیگ قهرمانان شما را نا امید نمی کند! واکنش طعنه آمیز ویارئال به حذف بایرن مونیخ: به لیگ کشاورزان خوش آمدید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد پاکستان شد

به گزارش صدای ایران، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مقامات ارشد پاکستان قرار گرفت. مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان تا ساعاتی دیگر از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای ایران، رئیس جمهور در سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقبال گرم از رئیس‌جمهور در پاکستان چه معنایی دارد؟!
  • رئیسی وارد پاکستان شد
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • فیلم/ استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه اسلام آباد
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم)
  • (ویدئو) گل زیبای عادل فردوسی‌پور
  • خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم+فیلم