Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: امروز شرکت هپکو با تلاش‌ها در داخل و همراهی‌ها در خارج از این شرکت از زمین بلند شده و دوران به‌مراتب شکوفاتری از گذشته را آغاز خواهد کرد و انشا الله مافیای رانتخوار واردات به زمین خواهند خورد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین در آیین رونمایی از محصول جدید تراک معدنی در شرکت هپکو اراک گفت: مسیر ما به سمت جلو و برای پیشرفت تابع سه مؤلفه اصلی است که مؤلفه اول وزن گذشته، دوم فشار حال و سومین مؤلفه کشش آینده است و اینکه ما نسبت به سهم هرکدام چگونه نگاه می‌کنیم موقعیت ما را در مسیر پیشرفت تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شرکت هپکو در گذشته دو برهه زمانی مهم را به خود دیده، برهه‌ای که از سال ۵۱ شروع شد و پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و پس از آن ادامه پیدا کرد و تا دوران اوج این شرکت ادامه داشت، یک دوره هم دوره زمین‌گیری شرکت هپکو بود که به خیانت، فساد و نفوذ آسیب دید و زمین خورد و هزینه زیادی به مجموعه صنعت کشور بار شد و ضربه بزرگی هم به‌نظام مدیریتی کشور وارد کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز با تلاش کارگران و مدیران هپکو در داخل شرکت و کمک سایر مسئولین در سه قوه این مجموعه از وضعیت اسفناک خود که صنعت استان را غصه‌دار کرد بلند شده و دوران به‌مراتب شکوفاتری از گذشته را آغاز خواهد کرد.

مخلص الائمه افزود: نقشه راهی توسط مدیریت برای شرکت هپکو ترسیم‌شده و حمایت‌هایی از سوی دولت در حال انجام است، حمایتی که وزارت صمت باید بیش‌ازپیش داشته باشد و حمایتی که وزارت راه و وزارت کشور دارند و از طریق سازمان همیاری شهرداری‌ها سفارش قابل قبولی را برای مجموعه هپکو در نظر گرفته‌اند که حتماً باید هپکو به‌موقع تعهدات خود را ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون در حوزه معادن به‌خصوص در بخش غیردولتی به وظیفه ملی خود در قبال این صنعت عمل‌نکرده‌اند و با کمال تأسف بخشی هم مافیای پرادعا، خطرناک و زیاده‌خواه واردات هستند که چنبره زده‌اند و رضایت نمی‌دهند که هپکو از زمین بلند شود.

استاندار مرکزی تأکید کرد:، اما با تلاش و حمایت از این صنعت انشا الله هپکو از زمین بلند خواهد شد و مافیا به زمین خواهند خورد و کمر شکسته هپکو ترمیم خواهد شد و کمر واردکنندگان رانت‌خوار شکسته خواهد شد.

مخلص الائمه تصریح کرد: برخی از صنایع بزرگ اراک در فرآیند خصوصی‌سازی آسیب‌هایی دیدند که با حمایت‌هایی انجام‌گرفته شرکت‌هایی مثل واگن پارس در مسیر شکوفایی قرا دارند و تلاش می‌کنیم بعد از رویداد‌های خوبی که در هپکو صورت گرفته هم‌زمان مشکلات آذرآب را نیز با مساعدت قوه قضائیه و قوه مقننه پیگیری کنیم و مسائل این شرکت نیز به‌زودی حل شود.

سند تحول دولت مردمی دو حوزه تولید ملی و سبک زندگی تحت تأثیر قرار خواهد داد/خط مقدم دفاع اقتصادی تولید است

استاندار مرکزی با اشاره به سند تحول دولت مردمی که در اسفندماه سال گذشته به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد افزود: در این سند چالش‌های مختلفی برشمرده شده و عوامل متعددی برای آن ذکرشده ضمن اینکه راهبرد‌های اجرایی فروانی نیز پیش‌بینی‌شده و ۱۰۲۳ اقدام عملیاتی برای سه بازه، کوتاه‌مدت تا پایان سال ۱۴۰۱، میان‌مدت تا پایان سال ۱۴۰۲ و بلندمدت تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه مبحثی از سند تحول دولت مردمی به ساخت داخل اختصاص دارد گفت: اگر کل سند تحول دولت را در دو محور خلاصه کنیم این دو محور عبارت است از تولید ملی و سبک زندگی که بناست این دو بخش را تحت تأثیر قرار دهد و تحولی را به نمایش بگذارد.

مخلص الائمه ادامه داد: همگان می‌توانند به‌صورت آشکار این سند را مشاهده کنند و فکر می‌کنم هرکسی که برای این کشور دلسوزی می‌کند باید بخش‌هایی از این سند که به حوزه مأموریتی او مرتبط است را مطالعه و مطالبه کند.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه بخش‌های مختلفی از سند تحول ناظر به بحث تولید ملی است اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند تنها راه علاج مشکلات کشور عبارت است از اقتصاد مقاومتی و خط مقدم دفاع اقتصادی تولید است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مطابق تعریف رهبر انقلاب دو رکن دارد که رکن اول اقتصاد دانش‌بنیان است و حتماً شرکت هپکو بهره‌های فراروان از این حوزه دارد چراکه مطلقاً بدون وجود دانش مهندسی امکان این پیشرفت‌ها و توفیقات را نداشت و رکن دوم از اقتصاد مقاومتی اقتصاد مردمی است که باز سنبل و ظهور آن در شرکت‌های بزرگی همچون هپکو است که مردم در آن‌ها نقش دارند.

به گزارش دیارآفتاب، نخستین محصول پرکاربرد و جدید شرکت هپکو جهت عرضه به معادن تحت عنوان ماشین «تراک معدنی ۶۵ تن»، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین، مدیران و کارگران پرتلاش شرکت هپکو رونمایی و تحویل خریدار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار استان مرکزی هپکو استاندار مرکزی سند تحول دولت مخلص الائمه شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

قطع همکاری میلان با سرمربی ایتالیایی‌اش در پایان فصل جاری قطعی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان با وجود شکست خانگی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا که منجر به قهرمانی زودهنگام رقیب دیرینه‌اش شد، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نراتزوری در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست اما ظاهراً مدیران باشگاه میلان از وضعیت موجود این تیم و اختلاف به وجود آمده بین میلان با اینتر ناراضی هستند و به دنبال ایجاد تغییرات در کادرفنی میلان برای فصل آینده هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ استفانو پیولی در پایان فصل جاری توسط هیت مدیره باشگاه میلان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. مدیران این باشگاه جستجوی خود را برای جذب سرمربی جدید آغاز کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم‌های لاتزیو، اینتر و فیورنتینا که در سال 2019 هدایت میلان را برعهده گرفت و این تیم را در فصل 22-2021 به قهرمانی سری A ایتالیا رساند، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

پیولی در پی شکست شب گذشته تیمش در دربی دلامادونیا گفت: متأسفانه یکبار دیگر نتوانستیم حتی یک تساوی از دربی به دست بیاوریم. ما در جریان بازی موقعیت‌هایی خوبی نصیب‌مان شدیم، اما می‌خواستیم عمقی‌تر دفاع کنیم تا دوباره گلی شبیه به گلی که تورام در نیمه دوم زد، دریافت نکنیم. تیم مصمم بود و با جاه‌طلبی جنگید، اما شانس با ما یار نبود که به تساوی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • «خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • انجمن واردکنندگان برنج ایران: برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟