Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با برد خانگی برابر بنفیکا راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای مهم دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول در دیداری خانگی در ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که در نهایت این جدال با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت اما به لطف گل زده بیشتر قرمزهای مرسی‌ساید در بازی رفت این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ که دو سال پیش قهرمان این رقابت ها شده بودند، در بازی رفت در پرتغال با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسیده بودند تا خیالشان بابت بازی برگشت در آنفیلد و صعود به مرحله بعد راحت باشد.

در این جدال یورگن کلوپ در ترکیب اصلی به خیلی از ستاره‌های خود مانند آرنولد، محمد صلاح، سادیو مانه، تیاگو، فن دایک و ... استراحت داده بود.

بنفیکا که در مرحله گروهی توانسته بود بارسلونا را حذف کند و در مرحله قبل نیز مقابل تیم مدعی و بدون آژاکس به برتری رسیده بود امید زیادی داشت تا بتواند لیورپول را هم از پیش رو بردارد.

با این حال این ابتدا قرمزهای مرسی ساید بودند که در دقایق ابتدایی نبض بازی را در اختیار گرفتند و حتی در دقیقه ۲۱ توسط ابراهیم کونتا مدافع جوان به گل رسیدند اما در دقیقه ۳۲ گونکالو راموس با  ضربه‌ای آرام بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم اما باز هم تیم میزبان بود که دو بار در دقایق ۵۵ و ۶۵ توسط رابرت فرمینو دروازه بنفیکا را باز کرد اما نماینده پرتغال که سرتاپا حمله شده بود توانست توسط رومن یارمچوک در دقیقه ۷۳ بازی را به تساوی بکشاند.

کلوپ هم که احساس خطر کرد کم کم مهره‌های اصلی خود را به زمین فرستاد تا نتیجه را حفظ کنند. نماینده پرتغال در دقیقه ۸۱ نیز توسط داروین نونز برای سومین بار دروازه آلیسون بکر را باز کرد اما در ادامه حملات این تیم ثمری نداشت تا مسابقه با تساوی سه بر سه خاتمه بیابد اما لیورپول به لطف گل زده بهتر در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان یورگن کلوپ در مرحله بعد روز هفتم اردیبهشت باید به مصاف ویارئال بروند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت لیورپول ویارئال سادیو مانه تیم فوتبال لیورپول مشرق لیگ قهرمانان اروپا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد

رم در المپیکو طوفانی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه نخست با گل‌های مانچینی و دیبالا در آستانه صعود قرار گرفت، اما ۱۰ دقیقه بعد یکی از بازیکنان ده‌روسی اخراج شد تا رم مجبور شود ۶۰ دقیقه مقابل روسونری مقاومت کند. مقاومتی که فقط یک بار در اواخر نیمه دوم شکسته شد و گابیا فقط توانست اختلاف را کم کند و رم در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در دیگر بازی لیورپول در برگامو میهمان آتالانتایی بود که در دور رفت با ۳ گل در آنفیلد آن‌ها را شکست داده بود. شاگردان کلوپ طوفانی شروع کردند، اما پس از گل دقیقه ۷ صلاح تب آن‌ها فروکش کرد و شاگردان گاسپرینی با کنترل کامل بازی توانستند با وجود شکست یک بر صفر به دور بعدی صعود کنند.

اما شاگردان ژابی آلونسو در لندن تاریخ‌سازی کردند و در حالی که تا دقیقه ۸۷ از وستهم با یک گل عقب بودند توسط فریمپونگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا کماکان شکست ناپذیر بمانند و لورکوزن در مجموع با پیروزی ۳ بر یک صعود کرد و حریف رم در مرحله نیمه‌نهایی شد.

لورکوزن توانست رکورد ۴۳ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را بشکند و با ۴۴ بازی شکست ناپذیری به نبازترین تیم قرن ۲۱ تبدیل شد.

در آخرین بازی هم مارسی در خانه با یک گل بنفیکا را شکست داد تا دو تیم در مجموع به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کنند و در ضربات پنالتی نماینده فرانسه به پیروزی رسید و رقیب آتالانتا در دور بعدی شد.

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی