Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان با بیان اینکه عمل کردن به بیانات مقام معظم رهبری قشر ضعیف جامعه را به سمت بهتر شدن هدایت می‌کند گفت: در مذاکرات هسته‌ای مسئولان باید در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل ایستادگی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرمودند "رعایت تقوای الهی و تبعیت از خدا باید در روح شما نفوذ کند، یعنی تمام جان آدمی در راه تبعیت از خدا بوده و لحظه لحظه زندگی ما در راه خدا و تبعیت از خدا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی در ادامه مباحث هفته‌های قبل بیان کرد: انسان کانونی است که می‌تواند در مسیر خوب و درست حرکت کند و یا در مسیر شقاوت و ذلت قرار گیرد و اعمالی که در این دنیا انجام می‌دهیم بازتاب دارند که هم در این دنیا و هم در آخرت بازتاب آنها را می‌بینیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بازتاب اصلی این اعمال در آخرت است و اینکه بهشتی با جهنمی می‌شویم گفت: بخشی از اعمال را که انجام می‌دهیم با مرگ ما از بین نخواهد رفت و پرونده آن تا قیامت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سه عمل است که اجازه نمی‌دهد بعد از مرگ ما پرونده ما بسته شود افزود: عملی که از آن استفاده می‌شود و مادامی که مردم از آن استفاده می‌کنند همه ثواب‌ها در پرونده صاحب عمل محاسبه می‌شود.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه صدقه جاریه یا همان وقف عمل دیگری است که باعث می‌شود پرونده انسان بسته نشود گفت: انسان مال و مکانی را وقف کرده که دیگران استفاده کنند و مادامی که منافع آن وجود دارد صاحب مال از آن وقف بهره می‌برد.

وی با اشاره به اینکه سومین مورد آن فرزند صالح است که برای انسان دعا کند ادامه داد: تا زمانی که این فرزند در دنیا هست این برکات برای پدر و مادر او وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه کسانی که مسئولیت دارند و متولی امری هستند باید بیشتر به این بیانات و گفته‌های دینی توجه کنند افزود: مسئولان ادارات توجه کنند، زمانی که فردی به آن‌‌ها مراجعه می‌کند آیا مورد تکریم واقع می‌شود یا خیر؟

وی با اشاره به اینکه طبق روایت پیامبر اکرم (ص) ارباب رجوع خانواده خداوند است و نیکوترین انسان‌ها کسی است که با خانواده خدا رفتار خوب داشته باشد گفت: یک روز خدمت رسانی گروه‌های جهادی به مردم از یک ماه اعتکاف بالاتر است.

تذکر 69 نماینده به رئیسی درباره رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌اییادداشت| مقایسه شرایط ما و آمریکا در مذاکرات هسته‌ایامام جمعه سمنان: پشتوانه ملی و مردمی مهم‌ترین ویژگی مذاکرات هسته‌ای ایران در دور جدید است

علیدادی‌سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به همین مناسبت هفته کمک به محرومان و تقدیر از افرادی که کار خیر انجام می‌دهند و با مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند را پیشرو داریم.

وی با اشاره به اینکه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در پیش داریم گفت: امروز ارتش با شجاعت و صلابت ماموریت‌های خود را در میدان انجام می‌دهد و سند افتخار ارتش، شهیدان، جانبازان و آزادگانی است که تقدیم انقلاب و ملت کردند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شب‌های قدر را در پیش داریم و باید قدر این شب‌های با عظمت را بدانیم و هیچ کس نمی‌داند که سال آینده می‌تواند این شب‌ها را درک کند یا نه افزود: این شب ها را باید با راز و نیاز و ارتباط بنده با خالقش بگذرانیم و می‌تواند راهی شود که بنده را به بهشت برساند.

وی با اشاره به اینکه عمل کردن به بیانات مقام معظم رهبری می‌تواند قشر ضعیف جامعه را به سمت بهتر شدن زندگی هدایت کند ادامه داد: با توجه به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری امیدواریم مسئولان اشتغال را در جامعه افزایش دهند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مسئولان باید برای خدا و از سر اخلاص کار کنند و به دنبال انجام حرکات نمایشی نباشند؛ مسئولان باید درد مردم را بفهمند گفت: در مذاکرات هسته‌ای مسئولان باید در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل ایستادگی کنند.

انتهای پیام/511/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مذاکرات هسته ای امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم