Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود 230 هزار پست خالی در وزارت بهداشت بلا تصدی است،گفت:درخواست ما از سازمان امور اداری و استخدامی این است که با درخواست مجوز جذب 100 هزار نفری که از وزارت بهداشت برای آنان ارسال شده است، موافقت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سرانجام تبدیل وضعیت نیروهای مختلف شاغل در وزارت بهداشت به کجا رسید؟»،اظهار داشت:‌ قریب به یکصد هزار نیرو در وزارت بهداشت داریم که به صورت قراردادی، نیروی شرکتی، طرحی اختیاری و اجباری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطوح تخصصی و غیر تخصصی و فنی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود 230 هزار پست خالی در وزارت بهداشت بلا تصدی است،ادامه داد:‌ مذاکرات و مکاتبات زیادی را با سازمان امور اداری و استخدامی داشته‌ایم؛با توجه به اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت مشهود و جدی است.   معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی در وزارت بهداشت،خاطرنشان کرد: در دوران همه گیری و شیوع کرونا، به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم که باعث شده بود با توجه به بروکراسی سخت در جذب نیروی انسانی، ناگزیر نیروهای تمدید طرح را مجدد تمدید کنیم و از طرف دیگر دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است که در روز پرستار به امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت اشاره کردند.   رحیمی ابراز کرد: درخواست ما از سازمان برنامه و امور اداری و استخدامی این است که با درخواست مجوز جذب 100 هزار نفری که از وزارت بهداشت برای آنان ارسال شده است، موافقت کنند و اجازه دهند آزمون استخدامی با اولویت مدافعان سلامتی که در دوران همه گیری ویروس کرونا ایثارگری کرده‌اند برگزار شده  و همین افراد را بتوانیم تبدیل وضعیت کنیم.   معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: تاکید قانون این است که هر استخدامی در قالب آزمون باشد و دغدغه اصلی ما ایجاد امنیت شغلی و تبدیل وضعیت این نیروهاست که باید سازمان برنامه و همچنین سازمان اداری و استخدامی نگاه ویژه تری به حوزه سلامت داشته باشند.   انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون توسعه مدیریت اداری و استخدامی وزارت بهداشت نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر کاری به آذربایجان شرقی گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

رحیمی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعداً متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

کد خبر 6080841

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود