Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@16:54:33 GMT

هدیه ذوب‌آهن به فرمانده پلیس راهور اصفهان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۴۳۵۶

هدیه ذوب‌آهن به فرمانده پلیس راهور اصفهان +عکس

مدیراان ذوب آهن جلسه ای با رییس پلیس راهور استان اصفهان داشتند...

جلسه هم اندیشی با حضور مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن و سرهنگ محمدی در قرارگاه پلیس راهور استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، صبح امروز علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با سرهنگ محمدی فرماندهی پلیس راهور اصفهان و تعدادی دیگر از فرماندهان پلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که بهروز یبلویی معاون مالی و پشتیبانی و محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه، سرگرد باقری مدیرفناوری اطلاعات و سرگرد خلیلیان مدیر روابط عمومی پلیس راهور نیز حضور داشتند، سرهنگ محمدی ضمن تبریک ماه میهمانی خدا و خیرمقدم به مدیرعامل ذوب آهن گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در هر دو مجموعه برای کمک به مردم و به خصوص آموزش، فرهنگ سازی و الگوسازی برای کل کشور وجود دارد که بخشی از آن‌ها با همکاری باشگاه ذوب‌آهن انجام شده اما در بخش‌های دیگری باید فعالیت بیشتری انجام گردد که از آن جمله، فعالیت‌های فرهنگی مشترک در سطح شهر و استفاده از قهرمانان ورزشی باشگاه برای فرهنگ سازی در مباحث رانندگی و ترافیکی است.

احسانی نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از میزبانی فرماندهی پلیس راهور، عنوان کرد: باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با حضور بیش از ۷۵۰، ورزشکار حرفه‌ای و سابقه وقدمت فرهنگی ورزشی ۵۴ ساله، آماده همکاری و تعاملات بیشتر با پلیس راهور ناجا است.

وی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی که قبلاً و در ایام نوروز انجام گردیده را الگوی خوبی برای سایر شهرها دانست. 

در ادامه جلسه دو طرف در خصوص افزایش فعالیت‌های فرهنگی ،آموزش مشترک مسائل ترافیکی، استفاده از پتانسیل های ورزشی ورزشگاه ها برای فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث رانندگی، استفاده از ظرفیت هواداران باشگاه ،فعالیت‌های ورزشی مشترک پرسنل دو مجموعه و کمک به حل مشکلات ترافیکی مسابقات بحث و گفت‌وگو کردند.

در پایان این مراسم مدالیوم و لباس تیم ذوب‌آهن اصفهان به محمدی اهدا شد.

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ذوب پلیس راهور ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه، تیم‌های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون حضور دارند.

وی افزود: داوطلبان و خانواده‌های آنها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون خودداری کنند تا موجب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود. تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور البرز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6086504

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳