Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،شگفتی در جام حذفی این فصل تکمیل شده و از 4 تیم صعود کرده به نیمه نهایی فقط دو تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک و نساجی مازندران حضور دارند. دو تیم دیگر از لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هستند.

مسابقه اول ساعت 20:30 دوشنبه در اراک و در حضور 5 هزار تماشاگر  در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم برای رسیدن به این مرحله سه تیم لیگ برتری فجرشهیدسپاسی، سپاهان اصفهان و پرسپولیس را شکست داده و بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود که آلومینیوم اراک انجام داد. این تیم بعد از جدایی رسول خطیبی متحول شده و مقابل پرسپولیس یک فوتبال چشم نواز را به نمایش گذاشت. قطعا انگیزه بازیکنان آلومینیوم مقابل پرسپولیس دو چندان بود و اکنون تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر هم همین شرایط را مقابل آلومینیوم اراک دارد.

این تیم دسته دومی هم برای رسیدن به این مرحله در کمال شگفتی 3 تیم لیگ برتری هوادار، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان را شکست داد. پیروزی آنها مقابل مس رفسنجان تبعات زیادی برای کادرفنی و بازیکنان این تیم داشت و حتی گفته شد که باشگاه جریمه سنگینی برای بازیکنان و کادرفنی مس در نظر گرفت. به هر حال تقابل این دو تیم غول کش در یک قدمی فینال جذابیت های خاص خود را دارد.

روی کاغذ همه شانس پیروزی را به تیم آلومینیوم اراک می دهند اما فراموش نکنید هیچ یک از سه تیمی که مقابل خلیج فارس ماهشهر بازنده شدند تصور چنین شکستی را نمی کردند.

برنامه نیمه نهایی جام حذفی:

دوشنبه ۲۹ فروردین
آلومینیوم اراک – خلیج فارس ماهشهر ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
سه شنبه ۳۰ فروردین 
نساجی مازندران – مس کرمان ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام شگفتی مسابقات الومینیوم اراک خلیج فارس ماهشهر خلیج فارس ماهشهر آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان برعهده سعید رحیمی‌مقدم است و حسن انتظاری و امید افخمی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.

همچنین شاهین یزدانی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حیدر شکور نیز ناظر داوری بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم است.

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار هفته بیست‌ و چهارم لیگ‌ برتر در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس، خلاص!
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا