Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انجمن سینماداران از ادامه فروش نیم‌بهای بلیت سینما تا پایان ماه رمضان وتعطیلی چند روزه سینماها به دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام سوگواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا صابری گفت: تمامی سینماهای کشور از روز چهارشنبه ۳۱ فروردین برابر با ۱۸ رمضان از ساعت ۱۹ تعطیل خواهند شد و در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه همزمان با ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین (ع) به‌طور کامل تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت سینماها از روز دوشنبه ۵ اردیبهشت از سر گرفته خواهد شد.

سخنگوی انجمن سینماداران درباره افت مخاطبان سینما در ایام ماه رمضان ادامه داد: در مجموع خوشبختانه تعداد مخاطبان سینماها در ماه رمضان بد نبوده است. برای اکران عید فطر حتماً باید فیلم‌های جدید به ترکیب اکران اضافه شوند. تاکنون چند فیلم برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند که باید در شورای صنفی نمایش مورد بررسی قرار بگیرند.

وی درباره تأثیر طرح فروش نیم‌بهای بلیت در ماه رمضان بر استقبال مخاطبان از فیلم‌های در حال اکران نیز اظهار کرد: شکر خدا استقبال از این طرح خوب بود و مخاطبان در سانس‌های قبل از اذان مغرب از بلیت نیم‌بها استقبال نسبتاً خوبی داشتند. البته اگر در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت می‌گرفت، قطعاً شاهد استقبال بهتری از سینماها هم بودیم.

صابری ادامه داد: بسیاری از مردم هنوز از اجرای این طرح بی‌اطلاع هستند و در صورت اطلاع‌رسانی درست، شاهد اتفاق بسیار بهتری در سینماها می‌بودیم. این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است و امیدواریم در این مدت اطلاع‌رسانی بهتری صورت بگیرد.

یادآور می شود بلیت سینماهای سراسر کشور تا پایان ماه مبارک رمضان، همه روزه تا ساعت ۱۹ به صورت نیم‌بها به فروش می رسد.

کد خبر 568975

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینما ایران بلیت سینما اکران عید فطر برنامه سینماهای اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تا پایان ماه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان شمالی، محسن غلامی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: از خرداد ماه سال گذشته تا کنون خرید کالابرگی مردم در استان از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان فراتر رفت که نشان از استقبال آنها از این طرح دارد.
وی افزود: فروشگاه‌هایی که مایل به فروش دو قلم کالای روغن و ماکارونی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی هستند، پایانه فروشگاهی خود را به دستگاه بارکدخوان مجهز کنند.
به گفته غلامی تنها فروشگاه‌های صنف پروتئینی و فروشگاه‌هایی که صندوق فروشگاهی دارند، مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند اقدام به عرضه کالابرگی دو قلم کالای گوشت قرمز و مرغ کنند و پس از این برای سایر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده خوار و بار، امکان فروش کالابرگی این دو قلم وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید