Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن خلجی گفت: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر زنجان اعمال خواهد شد.

او می گوید: محدودیت‌های ترافیکی از میدان ارتش تا میدان مدرس منتهی به مسیر مراسم رژه، میدان مدرس به سمت شهرک الهیه و میدان مدرس به سمت شهرک غرب در بلوار ارتش و بالعکس، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیر‌های جایگزین از جمله اتوبان ۲۲ بهمن و خیابان‌های شهرک الهیه استفاده کنند.

سرهنگ خلجی بابیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم (حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست تاضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه ارتش پلیس راهور محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدحجت فتاحی اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مراسم رژه روز ۲۹ فروردین ماه تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در محل اجرای مراسم و معابر پیرامونی به مرحله اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا از ساعت ۲۴:۰۰ بامداد سه شنبه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع است و در صورت توقف هر نوع وسیله نقلیه از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام خواهد شد.
رییس پلیس راهور اردبیل بیان کرد: از ساعت ۰۷:۰۰صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هرگونه وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حد فاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا اتمام مراسم ممنوع است.
فتاحی تصریح کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد می توانند با تماس شماره تلفن های ۱۱۰و۱۲۰ از محل توقف وانتقال خودروی خود مطلع شوند.
وی گفت: انتظار می رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن این مراسم یاری کنند.

دیگر خبرها

  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین