Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی روز یکشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه ها در امر توسعه افزود: مراکز آموزش عالی از جمله جهاد دانشگاهی با تربیت نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف نقش بسزایی در امر توسعه و پیشرفت دارند.
وی بیان داشت: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی ضروری است متناسب به ظرفیت های هرمزگان و امایش سرزمین باشد تا زمینه رشد و توسعه استان تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: وجود بخش های مهمی همچون نفت، پتروشیمی، شیلات، انرژی، تجارت و صنعت ضرورت ورود دانشگاه ها از جمله جهاد دانشگاهی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار این بخش ها دوچندان کرده است.
کامرانی تصریح کرد: تدوین اطلس آموزشی استان هرمزگان به عنوان نقشه راه مراکز آموزش عالی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار بخش های مختلف به ویژه انرژی و صنعت با توجه به استقرار صنایع بزرگ پالایشگاهی و فولادی جهت اشتغال جوانان هرمزگانی ضرورت دارد.
وی گفت: گسترش مراکز آموزش عالی در هرمزگان علاوه بر بندرعباس، توسعه آن‌ها  در شرق و غرب استان با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که این مناطق دارند، ضروری است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموریت گرا شدن دانشگاه ها برای جلوگیری از موازی کاری بیش از پیش ضروری است‌.
کامرانی تصریح کرد: باتوجه به تنوع و گستردگی ظرفیت‌های هرمزگان نظیر تجارت وبازرگانی، صنعت، کشاورزی خدمات و انرژی، تعریف ماموریت برای مراکز آموزش عالی استان لازم است.
 

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان هرمزگان دانشگاه نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان هرمزگان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان هرمزگان دانشگاه نیروی انسانی مراکز آموزش عالی بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است.

وی وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تاکید بر استفاده از ظرفیت انسانی، علمی و پژوهشی دانشگاه خلیج فارس افزود: آمادگی لازم برای همکاری بلند مدت و ظرفیت سازی در دانشگاه خلیج فارس به خصوص در رشته‌های هسته‌ای وجود دارد.

وی به طرح‌های توسعه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم در فرایندهای اجرایی خود انجام خواهیم داد تا از این کانون اول انرژی هسته‌ای که نیروگاه بوشهر است این حرکت مکمل نیز انجام شود.

اسلامی با اشاره به رونمایی یافته‌های نوین رادیو دارویی در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: به زودی یکی از یافته‌های نوین رادیو دارویی که به معنای واقعی کلمه در تراز جهانی قرار دارد رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیازهای کشور به رادیو داروها تأمین می‌شود ادامه داد: در زمینه رادیو داروها از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استفاده شده است و کار بالینی صورت گرفته در بوشهر با نتایج خوبی همراه بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف مد نظر گفت: هوش مصنوعی مجموعه از از نرم افزارها و سیستم مدیریت داده است که در فرایندهای مختلف بکارگیری می‌شود.

کد خبر 6085357

دیگر خبرها

  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان
  • میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد