Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه پرتغالی از سرمربی پورتیموننزه بابت بازی دادن به برخی بازیکنان مثل پیام نیازمند انتقاد کرده است

پیام نیازمند مقابل پورتو بسیار ضعیف عمل کرد.

به گزارش طرفداری، بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو مقابل پورتیموننزه به برتری 7 بر صفر رسید و مهدی طارمی در این بازی درخشان ظاهر شد.

با اینکه مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این مسابقه فوق‌العاده کار کرد و ضمن هت‌تریک، پاس گل نیز داد ولی از طرف دیگر دروازه‌بان کشورمان شبی سیاه و تاریک را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نیازمند، دروازه‌بان پورتیموننزه که پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی این تیم رسیده بود، مقابل پورتو 7 گل دریافت کرد تا عملکردی ناامیدکننده را در اولین حضورش به ثبت رساند.

نشریه observador به انتقاد از پائولو سرجیو، سرمربی پورتیموننزه پرداخت و او را مسئول شکست سنگین مقابل پورتو دانست. این نشریه نوشت چرا به برخی بازیکنان مثل نیازمند در این مسابقه مهم بازی داده است.

observador نوشت:

نتیجه جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. این بزرگترین بردی بود که پورتو در این سال‌ها بدست آورده و پائولو سرجیو شدیدا تنبیه شد. او چند غایب اعم از مصدوم و محروم در ترکیب داشت ولی ریسک عجیبی کرد و تغییری بزرگ در ترکیب اصلی ایجاد کرد.

نشریه پرتغالی نوشت:

پائولو سرجیو بازیکنانی را به میدان فرستاد که به هیچ وجه سزاوار اولین حضور در چنین مسابقه‌ای را نداشتند. او دروازه‌بان را هم عوض کرد و او را در چنین مسابقه بزرگی در بالاترین سطح رقابت در پرتغال، بی یار و یاور، برای اولین بار به میدان فرستاد. مشخصا او مقصر این شب وحشتناک است.

پورتیموننزه با 32 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه فعالیت نشریه پیام شهر باید منطبق بر سیاست‌گذاری شورای شهر پیش رود گفت: در حال حاضر شاهد فعالیت نداشتن نشریه پیام شهر هستیم در حالی که برای انتشار آن هیچ مجوزی از شورای شهر اخذ نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بعدازظهر امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، محمدرضا قافله‌باشی مدیرمسئول نشریه پیام شهر و با محوریت بحث و بررسی پیرامون وضعیت فعالیت نشریه پیام شهر در تالار مردم این نهاد برگزار شد. در این جلسه اعضای کمیسیون بر ادامه انتشار این نشریه و لزوم ایجاد شورای سیاست‌گذاری و توجه مدیریت شهری به مطالبات اعضای شورا در چگونگی تهیه و انعکاس محتوای نشریه تأکید کردند.

قاسم اللهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه فعالیت نشریه پیام شهر باید منطبق بر سیاست‌گذاری شورای شهر پیش رود، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد عدم فعالیت نشریه پیام شهر هستیم و این در حالی است که برای عدم انتشار آن هیچ مجوزی از شورای شهر اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا مطابق با مصوبه سال ۹۳ شورای اسلامی شهر قزوین این نشریه بر اساس شورای سیاست‌گذاری و توجه به مطالبات اعضای شورا با محوریت انعکاس اخبار و اطلاعات مدیریت شهری پیش رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه‌ای ویژه در کمیسیون فرهنگی در خصوص رویکرد جدید و سیاست‌های مدنظر بحث خواهیم کرد. همچنین موضوع تبدیل به پایگاه خبری شدن پیام شهر از جمله موضوعاتی است که مورد بحث است و ضمن حفظ چاپ نشریه فعالیت آن نباید تعطیل شود.

اللهیاری ادامه داد: اعضای شورا با پایگاه خبری شدن پیام شهر موافق هستند و باید پیگیر مجوزهای لازم برای تحقق این موضوع هم بود.

برای پابرجا ماندن پیام شهر تلاش زیادی شده است

در ادامه این نشست نیز فاطمه اشدری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه وجود نشریه تخصصی پیام شهر خواست و اراده شورای شهر بود، تاکید کرد: چاپ نشریه تخصصی در مدیریت شهری قزوین دارای مصوبه شوراست و هرگونه فعالیت، سیاست‌گذاری و یا عدم فعالیت این رسانه باید با مجوز شورای شهر و در جریان قرار گرفتن کمیسیون فرهنگی شورا باشد و این یک اصل است که نباید فراموش شود.

وی اضافه کرد: اینکه به ایرادات و نقدهای اعضای شورا به محتوای مطالب پیام شهر جدی گرفته نمی‌شود یک عیب است، ولی با همه این نواقص ما اجازه نمی‌دهیم که فعالیت این نشریه تعطیل شود چون برای پابرجا ماندن آن تلاش زیادی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: با تمام اختلافات سلیقه‌ای در این جایگاه باید به نحوی تصمیم بگیریم که شهر، شهروندان و رسانه آسیب نبیند. لازم است اعضای شورا تصمیم بگیرند که فعالیت این نشریه چگونه باشد؛ در ضمن معتقدم که پیام شهر می‌تواند مکانی برای حضور تمامی رسانه‌ها، خبرنگاران علاقه‌مند و متخصص در حوزه مدیریت شهری باشد.‌

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه قافله‌باشی مدیر مسئول نشریه پیام شهر به بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت تحریریه پیام شهر و میزان هزینه‌کرد ماهانه آن پرداخت.

کد خبر 745483

دیگر خبرها

  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟