Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:29:29 GMT

تصادف در دزپارت خوزستان ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۸۹۹

تصادف در دزپارت خوزستان ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

احسان کیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۴۵ امروز در جاده ایذه به دزپارت رخ داد که ۲ سرنشین پژو کشته شدند.

وی افزود: ۲ سرنشین دیگر این خودرو نیز به بیمارستان‌های لردگان ‌و ایذه منتقل شدند که حال عمومی یکی از آنها وخیم گزارش شده‌ است.

وی ادامه داد: دلیل این تصادف توسط پلیس راه در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده ایذه - دزپارت(دهدز) از جاده‌های ارتباطی خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که مسیر تردد ببن کارخانجات مهم صنعتی نیز هست و اهمیت زیادی از حیث جابجایی بار و مسافر دارد.

سرهنگ دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان آذر ۱۴۰۰ گفته بود: جاده ایذه به دهدز پر حادثه‌ترین و خطرناک‌ترین جاده خوزستان است. این جاده ترانزیتی، محل تردد خودروهای سنگین و پل ارتباطی با چند استان دیگر بوده ، اما توسعه چندانی نداشته است.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا نیز ۲۸ دی ۱۴۰۰ گفته بود: جاده ایذه - دهدز یک راه روستایی بوده که به مسیر ترانزیتی تبدیل شده و اگر ۴۰ سال قبل با کارکرد دسترسی تردد محلی ایجاد شده امروزه جوابگوی تردد ترانزیتی است.

"دزپارت" پارسال با جدایی بخش دهدز از شهرستان ایذه، به شهرستان مستقل تبدیل شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا دهدز ایذه تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا دهدز ایذه پلیس راهور ناجا دهدز ایذه تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور خوزستان اهواز جاده ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران