Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی پیشهاد حسین شریعتمداری: که اعلام کرد :«تا وقتی کره جنوبی هفت میلیارد دلار ما را نداده است، باید تنگه هرمز را به روی کشتی‌های این کشور ببندیم!»، رخمت الله بیگدلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت : برادر حسین، کشور برادر و دوست شما چین هم ۲۲ میلیارد دلار ما را نمی‌دهد، بفرمایید چه‌کارش کنیم؟! بیشتر بخوانید : کیهان: اجازه ندهیم نفت از تنگه هرمز به کره جنوبی برود خیلی دور ، خیلی نزدیک / هم نشینی ناخواسته ظریف و حسین شریعتمداری / عکس 2121 کد خبر 1622741

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر

اسطوره باشگاه منچستریونایتد از وینیسیوس جونیور حمایت کرده است.

طرفداری | اشک‌های وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل واکنش زیادی در بین بازیکنان دنیای فوتبال داشته است.

ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و به او درود و احترام فرستاد. فردیناند دراین‌باره و با انتشار تصویری از گریه وینیسیوس جونیور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اسپانیا کشور نژادپرستی است؟؟؟ نمی‌دانم، چون در آنجا زندگی نکردم تا آن را تجربه کنم. اما می‌دانم که در استادیوم‌های این کشور نژادپرستی وجود دارد و به نظر می‌رسد مقامات به دلایلی آن را نادیده می‌گیرند. دیدن اینکه یک مرد جوان در کنفرانس مطبوعاتی به گریه می‌افتد، مثل اتفاقی که برای وینیسیوس افتاد، واقعاً دلخراش و ناراحت‌کننده است.

شنیدن صحبت‌های تباس (رئیس لالیگا) در فصل گذشته نشان می‌دهد که نیاز به تغییرات اساسی در سطوح بالا و برخورد قاطعانه از سوی سازمان‌های بزرگ وجود دارد. به تو افتخار می‌کنم، برادر!

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم    حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • طعنه به حدادعادل درباره انتخـاب نام دخترانـه +فیلـم
  • (ویدیو) طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • زهرا شجاعی فعال اصلاح طلب درگذشت / تصاویر
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد