Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان برای دومین بار باید به مصاف التعاون برود

التعاون عربستان با چهره جدیدی به مصاف سپاهان ایران در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، لیاندار تاوامبا، مهاجم کامرونی که دیدار اخیر التعاون برابر سپاهان را به دلیل محرومیت از دست داده بود بامداد فردا در بازی برگشت این دو تیم به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌دن بروم، سرمربی هلندی در آخرین تمرین التعاون بر اهمیت بازی با سپاهان، تداوم برتری و صدرنشینی تیمش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج مثبت تأکید کرد.

دیدار برگشت سپاهان و التعاون بامداد 45 دقیقه سه‌شنبه 30 فروردین برگزار می‌شود.

در جدول رده‌بندی این گروه التعاون و الدحیل شش امتیازی و اول و دوم هستند، سپاهان و پاختاکور نیز با سه امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • عکس| طارمی به ترکیب برگشت!
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی