Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات استادیوم امام خمینی (ره) اراک برای بازی نیمه‌نهایی جام حذفی رفع شد

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک با پیگیری معاون سیاسی استاندار مرکزی آماده برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در بازدید نهایی نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک شامل خاموشی اسکوربورد، قطعی کنتورهای انشعابات و تعمیرات تاسیسات مرتفع شد تا این دیدار در شرایط مطلوبی برای هواداران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر از دیدار نیمه نهایی جام حذفی اینکه تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در کمتر از سه ساعت توسط هواداران ایرالکو خریداری شد.

توزیع برق استان مرکزی نیز اعلام کرد که شبکه روشنایی مسیرهای منتهی و محدوده این ورزشگاه اصلاح شده است و تیم های عملیاتی روشنایی معابر توزیع برق، بلوارهای شهدای گمنام، ورزش، قدس، کارگر، شهید آنجفی، تقاطع غیرهمسطح آزادگان و پل شهیدان رجایی و میدان حافظیه را در راستای برگزاری مسابقه امروز، بازدید و اصلاح کردند.

تیم آلومینیوم اراک امروز دوشنبه، ۲۹ فروردین ماه  از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، به مصاف تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت هوادار پرسپولیس که بعد از شکست مقابل آلومینیوم سکته کرده بود، درگذشت چرا مازیار زارع به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازی نمی دهد؟ کریم بنزما و ثبت بهترین رکورد شخصی‌اش در لالیگا | 6 هفته تا پایان فصل ادای احترام ژوزه مورینیو به دیگو مارادونا در شهر ناپل / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی جام حذفی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز